h1

f(x) ~opowiadają o sobie i o… wymarzonych chłopakach

24 Maj 2010

http://parkminnie.files.wordpress.com/2009/09/fx_official-website.jpg
Ich piosenka NU ABO, (która obecnie jest wielkim hitem) opowiada o mieszaniu grupy krwi A, B, 0 i AB, do stworzenia nowego typu krwi.
Dziewczyny opowiadają o swoich grupach krwi i o miłości, jak według nich powinna wyglądać.


Victoria

Ludzie mówią mi że kiedy jestem miła mam grupę 0, a kiedy jestem wściekła grupę B. Czy to dobrze? Cały czas słyszę że jestem dziwaczna i 4- wymiarowa(śmiech). Chociaż ja tak wcale nie myślę.
Po pierwsze lubię gotować, więc jeśli zdobędę chłopaka myślę że będę mu nosić lunch i często robić pikniki. Jednak będę musiała być ostrożna żeby za bardzo nie przytył. Czy wiesz coś o Malediwach* ? Chcę mieć dom na małej wyspie. Chcę też własną plaże przy moim domu. Kiedy będę miała chłopaka chcę go wziąć na Malediwy. Ahhhh myślenie o tym jest porywające. Mmmm będę mogła tam pojechać?

*Malediwypaństwo wyspiarskie, położone na Oceanie Indyjskim, ok. 500 km na południowy zachód od południowego krańca Indii. Malediwy są krajem muzułmańskim.

Amber

Jestem typu B, ale szczerze mówiąc sądzę że nie pasuje do mojego typu krwi. Ludzie mówią że moje przywództwo jest silne, ale to chyba nie pasuje do typu B? Ach ale to nic, czy grupa krwi jest ważna? (Śmiech). Nie jestem typem dziewczyny która się strasznie troszczy o swojego chłopaka. Nie chce chłopaka który chce abym wszytko dla niego robiła. Również nie chcę chłopaka który będzie ciężko dla mnie pracował. Nie jestem typem który rozkazuje to zrób tak, a to tak. Dla mnie chłopak to ktoś przy kim mogę być sobą i czuć się z nim dobrze. Prawdę mówiąc mam wielu przyjaciół przeciwnej płci, humph.

Luna

Jestem typu A. Ale nie jestem taka że patrze nieśmiało dookoła, ciężko pracuje, żeby być pewną siebie.
Uważam że jeśli mam coś do powiedzenia powinnam to powiedzieć. Kiedy zacznę nie mogę już przestać.
Jest bardzo wiele rzeczy które chciałabym robić dla mojego chłopaka, mogłabym być z nim bez końca.
Ale martwię się że nic nie będę potrafiła zrobić dobrze. Jeśli chciałabym coś dla niego ugotować, musiałabym zwrócić sie potajemnie do Victorii. I nie przyznam się że nie zrobiłam tego sama. Tego rodzaju kłamstwo byłoby w porządku, prawda?

Sulli

Jestem typem 0, więc moje dobro i zło są chyba oczywiste. Ja nie umiem kłamać zbyt dobrze. Moim chłopakiem musi być ktoś kto zrozumie moje serce. Jeśli będę miała chłopaka chcę odwiedzić wiele miejsc z nim. Chciałabym pójść do Namsam**, gdzie wiśniowe kwiaty i azalie są obecnie w rozkwicie. Chcę z nim oglądać smutne filmy. Ale bardziej niż cokolwiek chciałabym z nim słuchać dźwięków deszczu. Bardzo lobię słuchać deszczu.

NAMSAM**- chodzi tu o więżę która znajduje się w Seulu lub o rzekę.

Krystal

Zacznijmy od mojej grupy krwi: A, trezba przyzwyczajać się do rzeczy stopniowo. Nawet z moim chłopakiem chciałabym zacząć powoli. Nie wiem, czy chciałbym pokazać mu wszystko lub całkowicie otworzyć przed nim już na początku. Usterką we mnie jest to że jestem ostrożną osobą.

Jeszcze słowo ode mnie na temat tego artykułu. Ponieważ dziewczyny z f(x) mówiły o grupach krwi chciałam zwrócić uwagę na to że w Japonii uważa sie iż grupa krwi ma wpływa na osobowość człowieka, a w konsekwencji na jego życie. W Japonii ma to duży wpływ w relacjach osobistych, zawodowych a nawet w polityce. Ostatni premier Japonii, Taro Aso, informację o tym, że ma grupę krwi typu A, umieścił na swoim oficjalnym profilu w internecie. W Tokio i w innych japońskich miastach organizowane są tzw. szybkie randki, podczas których można poznać partnera z konkretnym antygenem (A, B lub AB) na powierzchni erytrocytów.

Uważają że ludzie z grupą krwi A są „niezawodni, skłonni do poświęceń, choć mają skłonność do zamartwiania się”. Ci z grupą zero (a więc bez żadnego antygenu na powierzchni erytrocytu) są zdecydowani i pewni siebie. Zrównoważeni, wnikliwi, logiczni, ale z dystansem – to z kolei ludzie z grupą AB. Natomiast obecność antygenu B jest utożsamiana z błyskotliwością, wolnomyślicielstwem, ale i z egoizmem.

Cyśka

Skomentuj

