Archive for Kwiecień 2011

h1

Dara i Bom filmiki z Me2day

30 kwietnia 2011



MiSha

h1

Bora z Sistar miała wypadek na zawodach.

30 kwietnia 2011

https://i0.wp.com/livekpop.com/wp-content/uploads/images/2010/12/08/67333aca3db6d47a99ed007128510e63.jpeg
W programie “100 Points out of 100” pojawiły się gwiazdy które pokazywały swoje umiejętności sportowe. Bora z SISTAR brała udział w biegu na 50m. Pdczas biegu wyszła na prowadzenie niestety potknęła i upadła uderzając głową w ziemie.

Strasznie to wyglądało. Bora natychmiast została przewieziona do szpitala.
Ma pecha dziewczyna już zdążyła złamać sobie palca podczas upadku, strasznie zranić sobie stopy teraz to.
^^Paulina

h1

Zico & Kyung – sesja zdjęciowa!!

30 kwietnia 2011

https://azjamuzik.files.wordpress.com/2011/04/zicokyung1.jpg?w=300
Chłopaki z Block B: Zico & Kyung wzięli udział w sesji zdjęciowej! Read the rest of this entry ?

h1

Jak członkowie 2PM wybierają kto zginie na końcu występu z „Heartbeat”?

30 kwietnia 2011

To proste po prostu grają w grę.
Hehe tekst „yaaay im not gonna die!” rozwalił mnie:)
I Junsu roli mordercy jest wspaniały:P

MiSha

h1

30.04.11 Music Core

30 kwietnia 2011


Read the rest of this entry ?

h1

SISTAR zostaną podzielone na sub-grupy

29 kwietnia 2011

https://i0.wp.com/i1.gokpop.com/news/2/7289-isen46ssx3.jpg
Znana jest już pierwsza podgrupa zespołu o nazwie ‘SISTAR 19′ w skład będą wchodzić raperka Bora i główna wokalistka Hyorin. Przyznam że moje ulubienice z tego zespołu i dobrze że będą razem:) Jest już nawet teaser ich debiutu i singla „Ma Boy”

^^Paulina

h1

29.04.11 Music Bank!

29 kwietnia 2011

https://i1.wp.com/khmerstar.info/wp-content/uploads/2011/04/0e8eb67032fx_win.jpg.jpg
Odcinek wygrały f(x)! Comeback miały m.in dziewczyny z After School Read the rest of this entry ?

h1

f(x) “Gangsta Boy” video z próby

29 kwietnia 2011

Pojawił się filmik z próby f(x) do Gangsta Boy

^^Paulina

h1

YG ON AIR Bom „Don’t Cry” i „You & I” oraz króciutki zwia

29 kwietnia 2011

W filmiku możemy zobaczyć na żywo występy z „You & I” i „Don’t Cry” ale również możemy usłyszeć króciutki fragment piosenki „Lonely” która jest piosenka na powrót 2ne1. Niestety dziewczyny trochę przekrzykują CL tak że trudno coś usłyszeć. Comeback 2ne1 przesuwa się na 12 maja.

MiSha

h1

After School – Shampoo – polskie napisy!!

29 kwietnia 2011


Tłumaczenie dzięki Ssanti Subs
Cyśka