h1

G-Dragon spotyka się z kimś?

22 Luty 2012

https://i0.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/ey/2012/02/21/20120220112922_180712_468_517.jpg
20 lutego w programie ‘Healing Camp‘, G-Dragon jako członek Big BanG o którym krąży najwięcej ‚miłosnych’ plotek, wypowiedział się na ten temat:

„Skłamałbym, gdybym powiedział, że nie spotkałem nikogo. Ale kiedy to robię, robię to w tajemnicy, ponieważ to może naprawdę zaszkodzić drugiej osobie.”

MC Kim Jae Dong wtedy zapytał: „Mówiąc że to może być szkodliwe dla tej drugiej osoby, mówisz o osobie z branży?”
G-Dragon odpowiedział: „To jest ktoś, kogo ja tylko znam”

W programie chłopaki zwierzyli się także, że gdyby nie ostatnie wypadki (chodzi o wypadek Daesunga i sprawę z marihuaną GD)zespół prawdopodobnie byłby się rozpadł (tamte zdarzenia zbliżyły ich do siebie).
Cyśka

5 uwag

  1. jeśli się z kimś spotyka .. to nie możemy go za to zabić
    wręcz przeciwnie jemu życzę szczęścia ale jak przeczytałam .. że ZESPÓŁ BY SIĘ ROZPADŁ .. moje serce zamarło ..


  2. Nie wiedziałam że było aż tak źle.


  3. ohh dopiero ich poznaje a tu czytam że prawie się rozpadli…ob jak najdłużej byli zespołem🙂


  4. a więc to prawda że 5 lat i zespoły się rozpadają… dobrze że zmienili zdanie🙂


  5. o ludzie, prawie na zawał zeszłam
    😀 co ja bym zrobiła gdyby nie ich muzyka, jestem im wdzięczna za każdy wydany albym, singiel mini album.❤ oby to trwało jak najdłużej, a z GD jestem szczęśliwa i oby ta dziewczyna nie złamała mu serca



Skomentuj

