h1

Yoseob zadebiutował dzięki Rain’owi

22 Luty 2012


Dwóch członków grupy Yoseob oraz Yong Junhyung mieli nigdy nie zadebiutować w zespole.

Yang Yoseob wyznał:

„Przed debiutem koncepcja BEAST była w stylu bardzo męskim i silnym. Ja byłem niski i miałem dziecięcą twarz totalnie nie pasowałem do koncepcji dlatego usłyszałem słowa że nie mogę
zadebiutować mimo długich treningów”

Następnie wyjaśnił co spowodowało że został w zespole:

Przed opuszczeniem agencji koledzy z zespołu i ja nagraliśmy wideo z wygłupów podczas ćwiczeń. Na moje szczęście Rain sunbaenim obejrzał to wideo i powiedział do zarządcy -On jest tym najzabawniejszym na tym nagraniu. Dlaczego chcesz go usunąć.
I dzięki temu zostałem w zespole i zadebiutowałem jako BEAST”

Powód dla którego  Yong Junhyung pozostał w zespole nie został powiedziany ale na całe szczęście obaj zadebiutowali. I musimy być wdzięczni Rain’owi nie pomylił się🙂

MiSha

8 uwag

  1. Jakoś mnie nie zdziwiło ze rain tam maczał swoje boskie palce hyhyhyhyhyhy


  2. Jakoś mnie nie zdziwiło że Rain maczał w tym swoje boskie paluszki (:


  3. Ooo dzięki Bogu *o* co to by bylo bez Yosiego i Junniego❤ 2 najlepsi czlownkowie zespołu :** koocham !


  4. * O * niesamowiteeeee


  5. Jej:) Rainuś nigdy się nie myli<33 Nie wyobrżam sobie Beast bez Yoseoba:D


  6. fuck ;O Beast bez Yoseob’a i Junhyung’a ??? nie wyobrażam sobie tego ….. zacznijmy od tego ze wg nie wyobrazam sobie bestyjek w innym składzie ;P …… jak mozna kogos nie przyjac do zepołu dlatego ze jest słodki ;**


  7. „Przed debiutem koncepcja BEAST była w stylu bardzo męskim i silnym.” – męski zespół, a po dodaniu Yoseob’ka byłby to zespół
    męsko – damski.😄 Heh, jakoś tak mi się skojarzyło dziwnie.
    Nie wyobrażam sobie zespołu bez nich. Skład najlepiej niech pozostanie taki jest i żeby żadnych zmian nie wprowadzali.
    Yosieo jest słodziuchny ;** Chwała Rain’owi !


  8. a to akurat moi ulubieni członkowie😄



Skomentuj

