h1

P.O. trafił do szpitala!

24 Luty 2012

https://i0.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/hk/2012/02/24/24542270bb10755881c03827904fd106.jpg
Maknae grupy Block B: P.O. trafił do szpitala, jak wyjaśnia Brand New Stardom z powodu stresu, który spowodowany został prawdopodobnie ostatnimi wydarzeniami w Tajlandii.
Chłopaki podczas wywiady w Tajlandii wygłupiali się i zażartowali sobie z obecnej sytuacji w Tajlandii co wzbudziło wiele kontrowersji i niezadowolenia wśród fanów.
Mimo iż chłopaki przeprosili, fani zwłaszcza z Tajlandii czują się urażeni. Członkowie zespołu źle się czują z tego powodu i przeżywają duży stres. Najwyraźniej P.O. nie mógł wytrzymać presji.
Jego stan zdrowia nie jest obecnie znany.
Ps. Grupa prawdopodobnie będzie musiała zawiesić dalsze promocje muzycznych programach. SBS, KBS, & MBC postanowili ograniczyć grupie pojawianie się w programach. Mnet nie podjeło jeszcze ostatecznej decyzji.
Cyśka

12 uwag

  1. Jasnyyy gwint o zesz w morde jerza ożżżżż paciorki nie ważneeee dla mnie BLOCK B i tak są spokoooo i kurde przeprosili! no nic mówi się zdarza się (: ale i tak ich będę słuchać hyhyhyhy


  2. Jak chcesz pisać o sytuacji najpierw się do informuj.
    1. Oni nie żartowali z sytuacji tylko tłumacz wywiadu i dlatego powstały kontrowersję, bo został źle zrozumiany.
    2. Fani z Tajlandii im wybaczyli a nagonkę robią koreańscy antyfani.
    3. SBS, KBS, & MBC w porozumieniu z chłopakami (wytwórnią) zdecydowali, ze tak będzie lepiej, bo gdyby sami to zrobili to byłby zwyczajny ban.


  3. tłumacz opuścił część wywiadu*


    • Wyobraź sobie że żeby napisać post najpierw muszę się “do informować”, nie pisałam go przecież w oparciu o moje wyobrażenia, tylko z relacji innych stron, komentarzy innych fanów, a także wypowiedzi innych gwiazd i przedstawicieli na ten temat. Zanim zaczęłam pisać ten post, dużo czasu zajęło mi zapoznanie się z tą sprawą, mimo iż jest on bardzo krótki. Nie twierdze że nie mogłam się pomylić, może źle to ujęłam, a może ty mnie źle zrozumiałaś, ale to nie jest ważne.
      Ale z drugiej strony jeśli chłopaki naprawdę nic by nie zrobili nie było by całej afery, nie przepraszali by za to jak się zachowali w stosunku do poszkodowanych mieszkańców Tajlandii. Nawet Nichkhun napisał że jako mieszkaniec Tajlandii poczuł się urażony. Czy pisał by on tak gdy Block B naprawdę nic nie zrobili. Zresztą wielu innych koreańskich artystów też wyraziło swoje zdanie na ten temat.
      Nie twierdze że fani z Tajlandii im nie wybaczyli, ale to nie zmienia faktu że nie zostali urażeni (a właśnie to napisałam). Zgadzam się że koreańscy antyfani też nieźle mieszają ale największą nagonkę zrobiły jednak media które postawiły Block B w jak najgorszym świetle.
      Ogólnie napisałaś to co ja tylko w inaczej sformułowane. Może to co napisałam brzmi jakbym była przeciw nim, ale naprawdę ja nic do nich nie mam i ich wspieram.
      Nienawidzę gdy ktoś za wszelką cenę stara się znaleźć coś do czego musi się przyczepić. ~~Cyśka


      • Nie pisałam tego żeby się doczepić, po prostu to co napisałaś zbyt dawało do myślenia w stronę BLOCK B jest złe. Zareagowałam za emocjonalnie, ale po prostu ta sprawa wobec BLOCK B już mi weszła tak na psychikę, że mam ogarnięte dosłownie wszystko z tym związane, łącznie z akcjami fanowskimi, artykułami i petycjami.


  4. Srali muchy bedzie wiosna. Tłumacz nie ogarniał i dlatego takie przekręty wyszły. Poza tym Zico nic złego nie powiedział, a to, że zachowywali się jak rozwydrzone bachory, to inna sprawa. Szczerze, to im współczuję, bo oberwali za, tak naprawdę, mało istotną rzecz. Były wielkie plany, a czyjeś niedopowiedzenie spieprzyło wszystko. I dla nich to był cios, jako artystów i dla fanów, którzy poczuli się urażeni kłamstwem, powstałym z kilku zdań, które ktoś opacznie zinterpretował. I to wszystko za sobą ciągnie konsekwencje, czyli BlockB utraciło część fanów, zdobyło antyfanów i mają dobrze prze**bane. Mam nadzieję, że im się uda jakoś zrehabilitować po tej aferze, bo to naprawdę fajne chłopaczki i zasługują na pochwałę, a nie hejtowanie. Dziękujemy, zapraszamy ponownie.
    BlockB FIGHTING!!! ♥♥


  5. ktoś mi może powie co oni tam powiedzieli , bo jakaś jestem nie do informowana


  6. Też bym prosiła o dokładniejsze wyjaśnienie całej sprawy bo niezbyt jestem w temacie.


    • fani się wkurzyli o zachowanie chłopaków podczas ostatniego wywiadu w Tajlandii http://www.youtube.com/watch?v=ODYiHXn5bS4&feature=player_embedded (jak widzicie ponad 90% głosów jest negatywna). Fani stwierdzili że chłopaki zachowywali się w bardzo lekceważący sposób, a najbardziej wkurzyła ich wypowiedź Zico który powiedział że wie że Tajlandczycy mają problemy przez ostatnie powodzie i że jedyne co mają i mogą im ofiarować to pieniądze , a gdy inny członek grupy zapytał ile ma pieniędzy odp. Ok 7000 won, (w przybliżeniu 6$ USD) Na co reszta zareagowała śmiechem. Całą akcję jednak podjuszały media które pisały artykuły opierające się na wypowiedziach internautów. Chłopaki przeprosili już za nieodpowiednie zachowanie.


      • Dzięki za odpowiedź:) A co do sprawy to rzeczywiście chłopcy trochę przesadzili. Rozumiem, że mówili to w formie „żartu” ale są pewne granice taktu i dobrego smaku. Nic do nich nie mam, ale jak zobaczyłam wideo to już od samego początku ich zachowanie było trochę nie na miejscu. Ale to tylko moje zdanie.


  7. Ja też uważam że ich zachowanie już na samym początku alarmuje o poprawe… ale tak jak już było powiedzane to dobre chlopaki🙂 Trzymam za nich kciuki i wierzę że wszystko sie potoczy extra, super i całuśnie🙂 Za bardzo się napracowali żeby przez coś tak błachego wszystko zniszczyć😦 Niech wyciągną wnioski i do boju😀 FIGHTING😀
    I P.O… obym wiecej nie słyszała takich wieści O.O wracaj do zdrowia!! MIGUSIEM!! O.O



Skomentuj

