h1

Jay Park oświadczył się fance!

28 Luty 2012

https://i1.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/tr/2012/02/28/20120228_1330356877_68885200_1.jpg
Będzie ślub? xD
No niestety (chodź dla większości fanek chyba na szczęście) nie, okazuje się że dziewczyny wybrała włosy zamiast Jaya

Ojciec trzech córek był gościem programu ‘National Talk Show Hello‘, nieby nic specjalnego, gdyby nie to że wszystkie trzy córki… od urodzenia nigdy nie ścinały włosów!
Ale tata nie jest dumny ze swoich córek, wręcz przeciwnie chce nakłonić je do ścięcia włosów. Jedna z jego córek jest wielką fanka Jay Park, więc tata miał nadzieję że on przekona córkę do ścięcia włosów.

Więc Jay negocjuje: „Jeśli zetniesz włosy, dam ci podpisaną płytę, uściskam, a nawet zrobię sobie ż tobą zdjęcie”.
(Ja bym brała xD) ale dziewczyna nie poszła na ugodę😛 więc JAy zaoferował że jeśli zetnie włosy to się z nią ożeni, na co dziewczyna odpowiedziała mu: „Źle bym się czuła wychodząc za ciebie za mąż, ponieważ jesteś wielką gwiazdą.”

Trochę go zgasiło:P ale wyobrażacie sobie co by było gdy się zgodziła? hehe😀
Cyśka

8 uwag

  1. on jest taki słodki i przystojny🙂
    dziwię się dlaczego wolała włosy zamiast Jaya:P ja nawet mogłabym być łysa, żeby tylko z nim być😀 aaaaaach~~


  2. kurcze takie włosyy to ja bym ścieła OD RAZU matkoo ŚLUB !!!!! JA BYM ŚCINAŁAAAA I TO Z DETERMINACJĄ W OCZACH JAK BESTIAAA😄


  3. Ja bym zgoliła całą głowę!! A nie, kurde przecież jej odrosną…czemu mnie tam nie było :((( Hah😄


  4. Dla takiego przystojniaka zrobiłabym to.W końcu to tylko włosy i odrosną;)


  5. pffffffff dziwna ta dziewczyna :S zresztą wszystkie są dziwne zapuszczać takie włosy straszne heheh może w jakimś Ringu chcą zagrać:D


  6. Ja to bym sie nawet nie zastanawiała ;DD


  7. za długie , brzydko to wygląda ale zadbane maja chociaz ;p


  8. Hhahahha, ja na jej miejscu bym już go zgwałciła tam na podłodze xD



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: