h1

2ne1 zapowiedź piosenki z Will.i.am

1 Marzec 2012

Will.i.am z BEP ostatnio odwiedził Seul i pojawił się na imprezie wraz z dziewczynami z 2ne1. Na imprezie zaprezentował kawałek piosenki i zapowiedział że jest to kolejny utwór 2ne1

Z tego co słyszę to postawili na mocno klubowe rytmy.
Boję się że mi nie podpasuje…
MiSha

3 uwag

  1. wydaje mi się,że on za bardzo chce wbić je na rynek Europy i zmienia ich styl na taki bardziej nietypowy dla Korei…a ja uwielbiam KPOP,za muzykę,jaką dotychczas tworzył :)~~ale to tylko moje zdanie i nie mam zamiaru nikogo urazić🙂


  2. Świetnie się zapowiada😀 Takie Boom boom🙂
    A ten gościo to dj.Poet czy sie przewidzialam? Lubie go ~



Skomentuj

