h1

Big Bang – “Fantastic Baby” MV

6 Marzec 2012

https://i1.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/20120305_bigbang_fantasticbaby.jpg
Big Bang przedstawiają trzeci teledysk do ich najnowszego albumu “Alive“.

dziwny ten teledysk, ale właśnie dlatego chyba mi się podoba😛
Cyśka

7 uwag

  1. dużo seksapilu!!!


  2. Czy tylko ja mam takie wrażenie,że oni po prostu przedobrzyli z tym wszystkim ? Jeśli chciałabym oglądać takie porażające dziwactwo po prostu odpaliłabym sobie teledyski Lady Gagi albo Rihanny. Kiedy przypomnę sobie zeszłoroczne Love Song – było czarno biało,były stylowe garniaki,a kiedy patrzę na to ogarnia mnie trwoga,bo BB już są na takim poziomie,że nie muszą robić z siebie dziwolągów,żeby przyciągać uwagę. Nawet jeśli teledyski,gdzie kilku facetów po prostu tańczy nie porażają oryginalnością,to jednak o wiele lepiej ogląda mi się coś takiego,niż to co właśnie zaserwowali nam BB. Aaaa, i makijaż T.O.Pa chyba jest jednak zbyt kobiecy.


    • MV jest do kitu tak samo ich image, więc się zgadzam z Shiroko🙂
      Przesada z tymi włosami…GD wygląda jak dziwoląg a reszta wcale nie lepsza.
      Ale piosenka mi się nawet podoba lepsza jest Blue, ale tą też da się słuchać, oczywiście bez MV.


      • Szczerze powiedziawszy, mi akurat teledysk się podoba. Fantastic Baby była moją ulubioną piosenką z tej płyty – później dopiero spodobał mi się Bad Boy i Blue – i może fakt, teledysk jest dziwaczny, ale czy wyobrażacie sobie do TAKIEJ piosenki czarno-biały teledysk z facetami w garniakach?😉
        I błagam, nie porównujcie chłopców do Rihanny czy GaGi, bo ich muzyka to typowe ‚łubudubu’ i nic poza tym😉


  3. Mi się się właśnie teledysk podoba. Dużo się na nim dzieje i nie jest nudny a w czasach gdzie przeciętny człowiek widział już praktycznie, wszystko wymyślić coś nowego i niekonwencjonalnego nie jest łatwo. 🙂 A sama piosenka szybko wpada w ucho, aż trudno nie zaśpiewać boom shakalaka. Do tego wszystkiego, jeszcze TOP przefarbował sobie włosy na mój ulubiony kolor.😀


  4. Przesadzają troszkę :/:/:/:/
    Mogą sobie podać rękę z Lady Gaga co do tego teledysku, strojów i w ogóle. Ja zakochałam się w K-POPie przez ich wspaniały taniec i świetne ciuchy, ale nie w takich jak powyżej lecz gdy wszyscy są ubrani podobnie różnią się tylko niewielkimi elementami np. w marynarce i to kocham i obawiam się że za niedługo nie będę już mogła czegoś takiego oglądać. A najbardziej się boje, że to dopadnie wszystkie zespoły :(:(:(:(:(
    Jestem tym przerażona !!!!!!!!!!


    • Rany, no ale nie przesadzajcie – przecież do takiej piosenki, którą gdy słyszysz, to masz ochotę tańczyć, mają po prostu tańczyć ubrani w to samo? A może mają w ogóle nie tworzyć takich piosenek i stać się smutasami ciągle śpiewającymi o tym, jak jest im źle i jak bardzo kogoś kochają? No dajcie spokój – przecież ta piosenka naprawdę jest fantastyczna, a teledysk doskonale do niej pasuje.



Skomentuj

