h1

Jokwon zatańczył do 2NE1 „I Am The Best” w programie Radio Star

8 Marzec 2012

Dla wszystkich lubiących wygłupy Jokwona polecam obejrzeć

1:35 mnie rozwaliło…
MiSha

5 uwag

  1. No od razu poprawił mi humor! Uwielbiam go, jest tak pozytywnie najarany😀 A końcówka to masakra… ja chcę go na Wieczorze Panieńskim! haha😛


  2. Niewiem czy można go nielubic bardziej niz ja go nie lubie ;] wygląda jak patyk na wietrze .. ogólne jest odpychający .


    • Mam dokładnie takie same odczucia. Strasznie go nie lubię i wkurza mnie za każdym razem jak go widzę.


  3. HA HA HA HA HA niesamowite😀


  4. Macie dziewczyny racje, patyczak z niego straszny :D:D:D.



Skomentuj

