h1

SHINee zdjęcia na comeback: Taemin

9 marca 2012

https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/20120309_shinee_taemin2.jpg
Zdjęcia kolejnego członka SHINee na powrót grupy, zostały ujawnione

Chłopaki powrócą już 21 marca z ich już czwartym mini-albumem ‘Sherlock

chudzina! zobaczcie tylko na jego ręce!
https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/20120309_shinee_taemin.jpg
https://i0.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/tr/2012/03/09/20120309_1331250186_05822800_1.jpg
https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/20120309_shinee_taemin2.jpg

odrobinę przeraża mnie długość jego włosów, jak dla mnie przekroczył granicę ich długości
Ashh, nie mogę się doczekać ich powrotu, ale mam nadzieję że nie przesadzą za bardzo…
Cyśka

6 komentarzy

  1. te sesję sa straszne
    lubię długie włosy u Taemina ale mogłyby byc takie jak w lcyferze gdzie wyglądał po prostu jak dla mnie bosko
    wyglądają jak doczepiane , ostatnio przy nagrywaniu IM2 miał krótkie włosy a teraz nagle długie


  2. Ja nie wiem co o tym wszystkim myśleć, nie podoba mi się ten koncept. Bardzo długo czekam na ich powrót, ale wolałabym poczekać dłużej, żeby zobaczyć ich w pełni sił i zdrowych, bo nie wydaje mi się że teraz można to o nich powiedzieć… 😦


  3. Dla mnie Taemin zawsze był chudziną,tylko do tej pory nigdy się aż tak nie obnażał,więc nie było to tak zauważalne. A przepraszam, nie Taemin – od teraz Taemina ;D Chociaż koncept ogólnie całkiem ładny,taki romantyczny ^^


  4. uwielbiam jego długie włosy !!!!!!!!!


  5. Ja się pozytywnie zaskoczyłam. Zdjęcia Minho nie zrobiły na mnie takiego wrażenia, jednak Taemin bardzo mi się podoba w tej wersji. Ciekawa koncepcja, a zdjęcia bardzo sensualne, w szczególności te na fotelu. Seksowne ale w delikatny sposób. Duży plus! Najbardziej czekam na zdjęcia Jonghyun’a ^^


  6. szczerze… to ładnie mu w długich 😉
    ale sam pomysł na sesję zbyt mi nie przypadł… już bardziej podobała mi się ta chłopców z BB, choć była rzeczywiście dziwna… xD



Skomentuj

