h1

SHINee zdjęcia na comeback: Key

11 Marzec 2012

https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/120310-Shinee-Sherlock-Key003-460x644.jpg
Kolejne pół nagie zdjęcia zapowiadające powrót SHINee, tym razem Key

Album ukaże się 21 marca
https://i2.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/tumblr_m0p2vj1ROZ1qa1d0io1_500.jpg
https://i1.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/tumblr_m0p2pgiXkv1qa1d0io1_500.jpg
Cyśka

7 uwag

  1. czy to przy ustach to jest kolczyk ?! ja się pytam ?


    • mam nadzieję,że nie…jakoś nie potrafiłabym sobie Key`ka w takim kolczyku na stałe wyobrazić -.-
      a co do zdjęć to 1 mi się podoba🙂


  2. to jest kolczyk też się o to na innych stronach pytałam ale pewnie to tylko na czas sesji (mam taką nadzieję0
    zdjęcia są lepsze niż taemina i minho


  3. hmmm, chyba właśnie sesja Keya najbardziej przypadła mi do gustu :)… chociaż Taemin równie ładnie :3


    • No według mnie tak samo.. Zdjęcia Key’a i Teamin’a najbardziej mi się spodobały.🙂 Zdjęcia Onew niestety najmniej.


      • O tak, te Onewa naprawdę są nieciekawe… Ale JongHyuna są całkiem w porządku 8D


  4. Mi to wygląda na jakąś naklejkę



Skomentuj

