h1

NU’EST – “Face” MV!

14 Marzec 2012

https://i1.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/20120309_nuest_2.jpg
NU’EST wydali teledysk do ich debiutanckiego singla “Face”.
W MV możemy zobaczyć 4 członków grupy (brakuje Rena

Podoba mi się xD
Cyśka

8 uwag

  1. Ihhihihahaha!!!!!! Disco-polo ♥ KOCHAĆ KOCHAĆ KOCHAĆ!!! ♥__♥ BTW, to czy przypadkiem Ren nie jest jakąś rodziną Kevina z U-Kiss?O_o


  2. Yiiiiiiiiiiiiiiii! Ale zajebista piosenka! Strasznie mi się spodobała…a raper…ymmm so SEXY MEN!😀 haha


  3. WTF!? Jak to Rena brakuje? -.-‚ Są wszyscy.


  4. Są super, extra… już ich uwielbiam (teledysk super-taki męski :P:P:P) !!!
    Ahh… jak ja kocham k-pop, jak ich tu nie kochać🙂

    Aha i wróżę im lepszą przyszłość niż EXO, też mi się podobaję i w ogólę, ale myślę, że Ci będą lepsi :):):)


  5. Blondyna mnie rozwaliła xD


  6. Przecież wszyscy są w teledysku
    Uwielbiam tą piosenkę słucham jej bez przerwy nawet bratu się spodobła
    Uwielbiam Rena chociaż wydaje mi się że należy do takich osób co rzadko się uśmiechają


  7. ludzie widzieliści jak te śmierdzieli bili mojego bisha jakie małyyy
    ( użyał bym innego stwierdzenia ale zachowam godność) kurde noooo Jak ja bym tam weszłą i wzieła krzesło to kurna łuby bym pourywała śmierdzielom Aby zaiwaniali to mamusiek z smarkami w nosie !
    Eyy ale tam na początku wiecie tak patrze a tu widze jakąś dziewczynne w blond włosach i sobie mysle jasny gwint ten k pop to juz sie tak zmienia? ja cie ciekawy ten zespół aż po czasie mnie oswieca i widze faceta jaki kit ja cie nie moge a moze to przez te włosy na pewno jak zmieni te wele to będzie taki sexyy że cza. Ja i jeszcze te debile stoja nad tym biednym pobitym sexyy korean boyemmm T ^T jak mame kocham pozabijała bym te szczury. eyy ale ten róż to mnie rozwalił ale spoko nie ważne w czym koreańczycy zawsze są sexyy i tacy bad boys hehehehehehehhehehe jak tu ich nie oglądać.


    • rozwalasz mnie tymi komentarzami😄 wymiataja jak zawzse hahhahahah nie no tez mnie zszokował ten gościu dziewczyna ale niech faktycznie zmieni fryzurę ^ u ^
      no tak ty i ta obrona koreańska chłopaczków których wielbisz noo ty byś ich tam zmasakrowała chuliganów za pobicie twego bishka ja bym próbowała obronić a raczej chciałabym pomóc ale należę do ludzi którzy się boja T _ T prędzej ten bishek by musiał mnie obronić



Skomentuj

