h1

C.N. Blue i SE7EN z polskimi napisami!

17 Marzec 2012

SE7EN – SOMEBODY ELSE

C.N. Blue- Still in love

Tłumaczenie dzięki grupie ssantisubs1
Cyśka

2 uwag

  1. Cn blueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    jak zawsze wspaniali
    Ich piosenki zawsze wprowadzaja w taki mega super muzyczny nastrój ja cieeee
    no patrzy sie człowiek na teledysk i na początku no spoko moze być a później nagle ten anielski głos @ . @ Jung Yong Hwa
    Kochammmmmmmmm jego kolczykiiiii i te włosyyyy i wszystko co ście porusza wraz z jego ciałemmm nosz ja cie nie moge a w tej dramie to mozna było zemdleć.
    Co ja gadam szlak ale ten na perkusji tooo aj cie eeeeeee boskości kurna wszyscy sa tam tacy łał tacy ahhhhhhh te idealne buźki nosz normalnie i jak tu patrzeć mam bez krwotoku.
    Co aj pisze musze sie opanować uffff
    no dobrze ale piosenka jest fajna lubie ją (:
    i od se7ena teżżżż gościu wymiata nawet sie nim zainspirowałam do rysunku nosz on i te jego Digital rytmy gostek wymiata (:


    • hahahahhahahahahha najwięcej rozpisałas sie o Cn Blue hahahahhaah😄 świetneee
      wszyscy w korei wymiataja ^ u ^



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: