h1

SHINee wydali mini-album, ‘SHERLOCK’!

19 Marzec 2012

https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/03/20120314010008496000713211.jpg

01. Sherlock

02. Clue

03. Note

04. Alarm Clock

05. The Reason

06. Stranger

07. Honesty

Cyśka

5 uwag

  1. najlepsze z tych wszystkich piosrnek jest tak mysle piosenka numer 6

    1,2 moga tez byc spoko

    nooo spoko że wrócili


  2. ooo yaaaaaaaaaaaaa fajnie ze wrócili dawno nie widziałam Key (:
    hyhyhy i tak tak zgadzam się z tobą asaiba (:
    a tak ogólnie to ciekawa tematyka Sherlocka (:
    akurat mam fizia na punkcie tej ze literatury więc hyyhyhy nasz shinee wiedzieli kiedy się zjawić i z jakim motywem cwaniaki jedne (:


  3. O.o
    Stranger po koreańsku… A ja tak się przyzwyczaiłam do japońskiej wersji. I teraz dla mnie koreańska jakaś dziwna jest…


  4. fajny te albumik piosenki są naprawdę świetne
    najslabsze dla mnie to alarm clock podoba mi sie ale chyba mniej od reszty
    oczywiscie jestem zachwycona piosenka stworzona przez Jonga <3333


  5. cieszę się że wrócili bo strasznie długo na to czekałam ale szczerze mówiąc jestem trochę rozczarowana.
    album mnie nie powalił , wszystko troszkę na jedno kopyto (jakbym już gdzieś to słyszała)
    ich gołe,wklęsłe klaty jakoś też mi nie pasują do konceptu –>to takie trochę nie w stylu Shinee.
    uważam że dawne shinee może już nie wrócić.
    moja cała nadzieja w EXO. ONI TERAZ SĄ PRZYSZŁOŚCIĄ SM !!!



Skomentuj

