h1

Sistar oraz 4minute MR Removed

15 Kwiecień 2012



Trzeba wziąć pod uwagę chorobę Hyorin ale dała z siebie wszystko Oba zespoły dają radę a Hyuna jest brzuchomówcą^^
MiSha

6 uwag

  1. Jakieś dziwne te nagrania. Nie widziałam jeszcze dobrego występu 4minute z piosenką Volume Up. Też zauważyłam, że Hyuna w ogóle ustami nie porusza. Najlepiej wypadła Jihyun.


  2. Nie kumam w ogóle tego, dlaczego Hyuna, która teoretycznie jest raperką, tak sobie olewa swoje kwestie. Mam na myśli te linijki przed „Everybody time to rock”, czy jakoś tak. Jako raperka nie powinna mieć najmniejszego problemu z kilkukrotnym powtarzaniem pod rząd, jednego słowa… Comeback 4Minute jest naprawdę udany, cały album jest naprawdę przyjemny. Szkoda tylko, że z Volume Up na żywo nie dają sobie rady tak dobrze jak z Dream Racerem >.<


  3. O LOL JiHyun jest najjjj… gorsza z calego 4 minute nie strawie jej … HyunA jest zajebista a mi sie wydaje ze te linijki ktore ,,olewa,, to poprostu tak jej kazano spiewac bo robi tak na kazdym wystepie jakbyscie nie zauwazyly to JiYoon tez tak robi nie powtarza tego samego tylko oddala mikrofon i znowu przybliza. HyunA❤ ♥


  4. Bo one mają playback dlatego taka zabawa mikrofonami a słowa lecą. JiHyun jest fajna. Nie wiem co Ci w niej nie pasi. W całym zespole jest najbardziej olewana, bo ma najmniejsze kawałki.


  5. Wiesz JiHyun nie wyglada mi na taka fajna mila sympatyczna moze dlatego ? a wlasnie dlaczego JiHyun ma najmniejsze kawalki przeciez jest liderka? bardziej na liderke wyglada Hyuna bo ona jest caly czas wszedzie . Lubie ja najbardziej z zespolu wgl lubie ja najbardziej z koreanskich piosenkarek itd ale troche mi JiHyun czasem szkoda🙂 takze do JiHyun nic niemam chociaz czasem mnie denerwuje moze dlatego ze przypomina taka wredna jedze ktora znam ;p ale ostatnio ja polubilam moj komentarz zamiescilam 29 kwietnia od tamtej pory zmienilam do niej nastawienie :)) ale i tak dla mnie number 1 jest Hyuna😀


  6. Ja kiedyś myślałam, że liderką jest Hyuna, bo jej pełno. Ale JiHyun jest taka fajna, bo nie pcha się wszędzie z dupą jak Hyuna. Sorry ale taka prawda, jej nie trawię.



Skomentuj

