h1

CEO Open World Ent. zmuszał do molestowania!!

16 Kwiecień 2012

https://i0.wp.com/imgnews.naver.com/image/mtentertain/2012/04/15/2012041512355235882_1.jpg
Prezes agencji rozrywkowej Open World Ent. molestował i zmuszał członków męskich grup do molestowania praktykantek.

10 kwietnia CEO Open World Ent. został aresztowany za seksualne napastowanie i gwałcenie swoich artystów i stażystów.
Ktoś powiedział: „Kiedy się upił, jego ręce zawsze stwarzały problemem. Czasami po omacku dotykał ciał żeńskich pracowników.”

15 kwietnia zostało także potwierdzone że CEO tej agencji zmuszał członków męskich grup do udziału w molestowaniu seksualnym sześciu swych uczniów.

Funkcjonariusze policji stwierdzili: „Od końca 2010 roku prezes napastował seksualnie sześciu stażystów, ponad 10 razy. W trakcie tego, również namawiał męskich członków grup z własnej agencji do nękania.”

Policja skonfiskowały nagrania z monitoringu oraz nagrania rozmów telefonicznych i obecnie posiada znaczną ilość dowodów przeciwko CEO.

Chce także dodać że artyściy tej wytwórni to m.in: Jun Jin of Shinhwa, Kim Horam, The Boss (DN-A) i X-5
Cyśka

17 uwag

  1. oj nie fajnie


  2. przypusczam że kariera większości z nich właśnie się skończyła


  3. Jej jej jej !!!!!!!! Błagam proszę kurcze nawet mogę się pomodlić tylko niech się okaże że chłopcy z DN-A nie mają z tym nic wspólnego!!!! Aj aż mi się płakać chce mam nadzieję , że theklaudia687 nie ma racji tylko nie moje chłopaki !!!!! Ich kariera nie może się tak skończyć!!!!!!!!!!!


    • jeśli oni nic nie zrobili i nie będzie na nich żadnych dowodów to może nie zejdą ze sceny muzycznej .zrobi się w okół nich szum , będą mieli przerwę w karierze , a potem może wrócą. Jeśli jednak oni są winni , powinni ponieść kare za to co zrobili . Być może zamienili czyjeś życie w piekło , molestowanie seksualne to coś poważnego . Nawet jeśli są gwiazdami ,są słodcy i w ogóle , jeśli zrobili coś tak okropnego (nie mówię że to zrobili , to tylko przypuszczenia ) nie powinniśmy im pobłażać.
      Ciekawe czy jutro wydadzą ten album


      • Myślę , że już za późno na zrezygnowanie z wydania albumu. (a przynajmniej mam taką nadzieję). Wiem, że molestowanie seksualne jest czymś poważnym dlatego nie napisałam że kara im się nie należy tylko że mam nadzieję że oni nie mają z tym nic wspólnego. Bo jak okaże się że mieli z tym coś wspólnego to na jakiekolwiek współczucie z mojej strony nie ma szans wręcz przeciwnie uważam że takich ludzi powinno się kastrować i nie ważne kto by to był. Ale myślę że na wyjaśnienie sprawy musimy poczekać.


  4. Znaczy wiecie, tym z DN-A czy X-5 to ja bym sie dała….


    • Hahaha no nie powiem, tez bym się dała..
      A tak poważnie, to kurcze mam nadzieje, że oni nie są w to zamieszani X-5 to moja ulubiona grupa, szkoda by było😦


  5. chłopaki z the boss wyglądają tak niewinnie… nie mogę ich sobie wyobrazić w roli napastujących seksualnie!! Wg. seks nie pasuje mi do wizerunku kpop-owców. Oni są aseksualni xD


    • Chociaż X-5 dla mnie wyglądają jak striptizerzy, i tańczą w sumie tez jak oni…😛


  6. Policja odkryła jeszcze jednego faceta zamieszanego w tą sprawę, który kiedyś był piosenkarzem (ale nie w tej agencji),
    I policja będzie pracować nad wydawaniem nakazów aresztowania dla członków dwóch grup!~~Cyśka


    • napiszcie notke jak będzie wiadomo których . jestem ciekawa


    • Dla członków dwóch grup jej płakać mi sie chce !!!!


  7. Obecnie aresztowany został piosenkarz nazywany „A” i dwóch innych idoli, lecz policja podkreśliła że nie są to chłopaki z The Boss. Dochodzenie ma się zakończyć 19 kwietnia


    • czyli jutro już będzie wszystko wiadomo


    • wiadomo już coś


  8. Kurcze od razu zrobiło mi się lepiej że chłopaki z The Boss w tym nie siedzą .



Skomentuj

