h1

Znamy obsadę głównych bohaterów koreańskiej wersji “Hana Kimi”

26 Kwiecień 2012



Po bardzo długim oczekiwaniu nareszcie coś ruszyło w sprawie japońskiej wersji jednej z moich ulubionych jak i pierwszej dramy “Hanazakari no Kimitachi e” . W rolę głównych bohaterów Sano i Mizuki wcielą się SHINee Minho oraz f(x) Sulli. Na temat innych bohaterów nic nie wiadomo.
Reżyserem jest Jun Ki Sang który wcześniej zajmował się np. ‘Boys Over Flowers‘.
Drama zapowiedziana na drugą połowę tego roku.
Z niecierpliwością czekam na resztę bohaterów kto będzie grał Nakatsu, Nanba Minami , Oskara i wielu innych. Bardzo mnie ucieszyło że nareszcie coś ruszyło z tą produkcją.
I tak myślę nad Minho bardzo go lubię ale czy pasuje na Sano z tą słodką buźką? A wy co sądzicie? Jestem ciekawa czy was też tak cieszy ta produkcja.




Musiałam dodać te zdjęcia:)
MiSha

7 uwag

  1. Nareszcie coś się ruszyło z ta produkcją! Ale kto będzie godny roli Nakatsu?


  2. Uu… to się zapowiada fajnie…szczerze to w ogóle nie wiem o czym to jest, mógłby mi ktoś napisać tak w 2 zdaniach?🙂


  3. Oglądałam tą japońską produkcję. Wciągnęło mnie.😀 W dwóch zdaniach? Nie wiem czy w dwóch, ale chodzi o to, że dziewczyna zamieszkuje w szkole z internatem dla facetów. Uczniowie mają ją za chłopaka.


    • JRock dobrze to opisała bo inaczej w dwóch zdaniach nie da się tego opisać. Chodzi o to że Mizuki czuje się winna wypadkowi Sano przez który nie chce on dalej skakać wzwyż. Jej celem jest namówienie go do skakania przez co ściana włosy i przebiera się za chłopaka. Trafia do ich szkoły a co więcej ląduje w pokoju wraz ze swoim idolem Sano. Ta drama jest pełna fantastycznych scenek prawie jak w anime i na to trzeba przymrużyć oko ale jest wspaniała, zabawna czasem do łez nieraz wzruszając no i wątek miłosny nieco skomplikowany bo przecież ona jest chłopakiem. to trzeba zobaczyć naprawdę Ci gorąco polecam!! No i obsada świetna:)zachęciłam? – MiSha


  4. Dzisiaj po przeczytaniu tego wpisu obejrzałam kilka odcinków bardzo mi się podoba i nie mogę doczekać się koreańskiej wersji🙂


  5. ooo nareszcie cos ruszyło:D no faktycznie ten Minho mi tak średnio pasuje jako sano ale za to sulli myśle że jest odpowiednia do roli mizuki:D i ciesze sie bardzo że to ją wybrali bo fani chcieli tu wpitolić yoone a tego bym nie przezyla fuuu


  6. Hmmm chyba jestem inna, bo gdy tylko zobaczyłam że będzie ktoś z SHINee to na rolę Sano od razu obstawiłam MinHo😛
    Sulli też fajnie, jest taka słodka^^
    Co do Nakatsu… Hmmm uwielbiam Ikutę Tomę (można tak odmieniać?) i na jego miejsce nie widzę nikogo xD
    Miejmy nadzieję że powstanie fajna produkcja😉



Skomentuj

