h1

Lee Joon ujawnia typ idealnej dziewczyny

27 Kwiecień 2012

https://i0.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/mk/2012/04/27/20120427_1335456621.jpg
Lee Joon z MBLAQ wyjawił w programie ’Happy Together‘, że jego typem idealnej dziewczyny jest Hyosung z SECRET
Joon powiedział:

„Aktualnie moim idealnym typem jest Jun Hyosung ale zostałem fanem Han Sunhwy, po zobaczeniu jej nowego wizerunku. Jestem zazdrosny.”


Cyśka

6 uwag

  1. Uwielbiam Hyosung. ^^


  2. JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNN @ O @ TY ZDRAJCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ZŁAMAŁEŚŚŚS MI SERCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE A JA CIEBIE TAK WIELBIE KOCHAM I OPOWIADAM MOJEJ MAMIE O TWOICH MIĘŚNIACH T . T A TY TAK POPROSTU SOBIE BIEŻESZ JAKĄŚ SŁAWNA LASKE ZA IDEAŁ T . T A CO Z EUROPEJKAMIIIII? JA CIEBIE KOCHAMMM TY JESTEŚ MOIM IDEAŁEMMM ZDRAJCOOOOOO GDZIE JEST MIRRRRR RAZEM Z NIM NA CIEBIE NAGADAMMMMM . CZEMUUU ONAAA? CZEKAJ WYGOOGLUJE JĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    T O T ONA MA DŁUGIE WŁOSSSSSYYYYYYYYYYYYYYYYY A JA MAM KTÓTKIE T . T JOON BY MNIE NIE POLUBIŁ ŚLIP.
    @ . @ ( zawsze zostaje mir ahhahahaha ) ooohoo no tak i jeszcze se taką zadbaną i sexy obrał . A ja wyglądam jak czupiradło. chociaż jedno jest podobne jestem chuda …. tylko to T . T
    Aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    da to sie zmienić
    jak pojade do korei to założe miniuwe szpile włosy przedłużymy make up torebka IIIII ŁOWY NA JOONA NA KONCERCIE BĘDĘ MU WYMACHIWAĆ PRZED TWARZĄ TAKIM BILBORDEM ” JOON TO WSZYSTKO CO MAM NA SOBIE TO TYLKO DLA CIEBIEEEEE I MBLAQQQQQQ” PS NIE MAM JESZCZE CHŁOPAKA I NIGDY NIE MIAŁAM TY MOZESZ BYĆ TYM PIERWSZYSZym @ U @ no nic pewnie by nawet na mnie nie spojrzał T . T ale i tak bym sie cieszyła jak bym przynajmniej miała szanse być na ich koncercie T u T była bym spełniona.
    Widząc SEXYYY MIRA NA scenie I TOO HOT JOONA (:
    I CAŁEEEEEEE MEGAAA EXTRA SEXYYY MBLAQ I DO TEGO BY JESZCZE BRAKOWAŁ RAINNNN @ U @ WSPANIAŁY RAINNNN ( Mir ja ciągle czekam na twoją klatę, jak na razie i tak jesteś mój nomber one @ u @ )


  3. akaides dziewczyno spokojnie xD Swoją drogą zawsze uważałam,że to pytanie idoli o ich ideały jest z deka idiotyczne bo wiadomo,że zawsze wskażą jakiegoś innego pięknego idola. A co sobie myślą tak naprawdę to już jest inna sprawa.


  4. Spokojnie ^^. Jooniątko zmieni jeszcze nie raz swój idealny typ🙂. Nawiasem mówiąc mięśnie to najmniej istotna z jego wszystkich wspaniałych cech. Taki wspaniały człowiek zasługuje na wspaniałą kobietę i podejmie kiedyś dobry wybór❤.


  5. joon kocha nas wszystkich😄



Skomentuj

