h1

B.A.P i U-kiss z polskimi napisami

28 Kwiecień 2012

B.A.P – POWER

U-kiss – Doradora

Tłumaczenie dzięki grupie ssantisubs1
Cyśka

3 uwag

  1. B.A.P
    okey lets start (:
    Woooooohooooo jakie gangstaaa bisheee huhuhuhuh . E j moment a gdzie gdzie 0 . 0 blond włoski?
    Czasami myśle że jak by mnie na ulicy spotkali to by chyba mnie pobili 0 . 0 aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee mnie by to pasiłoooooooo jeszczy by mogli mnie porwać do swojej kryjówki huhuhuhuhuhu ci psotnicy huhuhuhu, OOOO a to oni sa jakimiś robotami tam? @ . @ woooo ja bym chciała takiego i by ze mną na baseny chodził. oooojjjjj takkk na pustyniiii mają moccccc (:
    Też bym tam szalała z tą mocą obok nich @ u @ Tyyyy ten jeden ma różowe włoskiiiiiii jakkkkk on pięknie wyglądaaaaaaa! Ohhh i ten wyskok aż bym go złapałaaaaaa. Takkkkk walczmyyyyy taaaaaaakkkkk @ u @ OOOJ OJJJJJ OCZYWIŚCIE ZE PUJDZIEMY ZA WAMIIIIIII UHUHUHUHUHUHUHUHUHHU TAKIE BAD BOYEEE AHHAHAHAH

    U kiss
    Powiem szczerze że te białe stroje mnie oślepiają @ u @ ale w dobrym tego sensie znaczeniu. Łooooo tennn ruchhhh łoooooo
    ihIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI Eyyy te u kissski się wyrobili cwaniakiii @ u @ same bishki sie z nich zrobiły ihihihihihihihih
    UUUUUUUUUUU ŁOSZZZZZZ KURDEEEEEEE KRWOTOK NA MIEJSCUUUUUU @ . @ CZERWONE WŁOSYYY JA CIĘ NIE MOGEEEE UM IERAM PO TYM ZARAZ SE JEGO FOTY ŚCIĄGNEEEEEE ŁOOOOOO. OOOOO ALBO ELIII OOOOOO ALBO NIE NIE CZEKAJCIE 0 . 0 TO JEST KEVINNN? O JA CIE CHŁOPAK SIĘ ZMIENIA Z DNIA NA DZIEŃ @ . @ ALE ALBO NIE NIE TE CZERWONE WŁOSY JEDNAK NAJBARDZIEJ MNIE SIĘ PODOBAJĄĄĄĄĄĄĄĄĄ @ . @ OOOOOOO SZOOOKKK ZAWAŁOOOOOOOO JAKI RYCHHHHH YAAAAAAAAAAAAAAAA oooo nie nie musze wyłączyć bo inaczej zdechne z podniety i nie będę se mogła zobaczyć co tam u MBLAQ @ u @

    B.A.P, U kiss FIGHTINGGGGG YOU GUYS HAVE THE POWERRR!


  2. Od kiedy dziewięciolatki wchodzą na tę stronę? O.o


    • ta osoba zapewniam nie ma 9 lat * _ * jest moja znajomą i bardzo wielbi K pop * U * TAK SAMO JAK TY i kazde z nas

      tak więc każdy ma swój sposób wielbienia k pop-u lubie jak ona sie wypowiada na temat K pop-u dla mnie są one bardzo pozytywne . skupiają uwagę i lubię je czytać * U *



Skomentuj

