h1

TaeTiSeo imponują wokalem

5 Maj 2012

Fani są zachwyceni występami podgrupy SNSD i wokalem na żywo. Posłuchajcie występu na żywo dzięki Mr Removed.

W sumie fajny występ ale nie wiem czemu w niektórych momentach mam wrażenie że słyszę fałsz.
MiSha

8 uwag

  1. zasmucę was, nie mam dźwięku .


  2. zastanawiam jak taki Mr Removed się robi i kto go robi


    • z tego co kiedyś słyszałam to każdy go może zrobić jeśli dysponuje odpowiednim programem. Na yt jest dużo osób które robią takie przeróbki🙂


      • ale czy to na pewno ich prawdziwe głosy?


        • nie, na żarty są… obejrzyj sobie inne występy snsd albo posłuchaj solówek.


          • chodzi mi o to że nie wiadomo do końca czy to ich prawdziwe głosy bo np. hyuna w volume up wogule ustami nie ruszała a Mr Removed było słychać głos


          • Ale właśnie do wystepu HyunAh dali wersje na live więc się nie dziw . Po za tym wg mnie HyunAh dobrze zrobiła, ja też bym nieruszała ustami gdyby mnie z playbacku puścili. Przynajmniej nie oszukała swoich fanów prawda?
            ja nielubię dziewczyn z SNSD, ogólnie nie lubię prawie całego SM . Ujdą mi dziewczyny z f(x) i TRAX


  3. Vanesso, widzę że wypowiadasz się o sprawie nie mając o niej większego pojęcia. Występy w „Music Bank” nie są nagrywane raz, zespoły niejednokrotnie występują kilka razy pod rząd (nazywa się to prerecording) i to nie jest tak, że oni śpiewają z playbacku. Po prostu na koniec ludzie za to odpowiedzialni wybierają najlepiej nagrany występ, zostawiają lub podkładają dźwięk z innych, nagranych tego samego dnia i to leci na wizji. To, że wybrali tą a nie inną wersję najwyraźniej świadczy, że Hyuna jeden z występów po prostu olała i ktoś chciał jej utrzeć nosa. Poza tym czy wy nie słyszycie ich głosów w MB? Litości! Puśćcie sobie audio z teledysku i porównajcie z występem w Music Bank, wyraźnie słychać, że śpiewają, tylko audio pochodzi z innego, nagranego tego samego dnia występu. Czyli nie ma mowy o jako takim playbacku, bo w końcu to śpiewały. Tyle słowem wyjaśnienia.



Skomentuj

