h1

Dalmatian powracają w nowym składzie!

10 Maj 2012

https://i1.wp.com/file.mk.co.kr/meet/neds/2012/05/image_readtop_2012_275663_1336350413627402.jpg
Dalmatian będą mieć comeback z drugim mini-albumem, ‘State of Emergency‘. W grupie nastąpił także nowe zmiany członków

Przedstawiciel ogłosił: „Day Day odejdzie z grupy z powodów osobistych, a na jego miejsce przyjdzie nowy członek Simon”
https://i2.wp.com/imgnews.naver.com/image/073/2012/05/08/120508_4fa8697628f6c_0_20120508103806.jpg
Simon (na zdjęciu wyżej) jest w połowie Koreańczykiem i w połowie Japończykiem. Jest utalentowany w różnych dziedzinach w tym: rap, wokal i taniec. Mówi płynnie w trzech językach (japońskim, koreańskim i angielskim).

Ale to nie koniec zmian, oprócz Day Day, z grupy tymczasowo odszedł Dari, który zaciągnoł się do wojska, już w zeszłym roku po promocjach z “The Man Opposed”.
Grupa w tym roku zaprezentuje nam się w pięcioosobowym składzie.
Także w skład zespołu na ten comeback będą wliczeni: Inati, Jeesu, Daniel, Youngwon, i Simon.

Przedstawiciel agencji wypowiedział się także na temat ich nowego albumu: „W przeciwieństwie do poprzedniej zabawnej koncepcji albumu, ten ma za zadanie pokazać zmiany jakim zostali poddani, z nowoczesną, muzyką najwyższej jakości”

To okładka albumu:
https://i0.wp.com/img.bntnews.hankyung.com/bntdata/images/photo/201205/53580c098d1bbb5fc22886904752abd2.jpg
Ich nowy mini-album o nazwie ‘State of Emergency’ ma zostać wydany 15 maja.

Cyśka

4 uwag

  1. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee moj Day Day no wiecie😦 jak mogli wrrrrrrrrrrrr


  2. Nie bardzo podana mi się ta zmiana ale niestety i tak nie mam na to wpływu .


  3. @ u @ mnie się podobająąąąą te bad boyeeeee czekałam na nich i się nie zawiodłam wszystko jest super nie umiem się doczekać ich powrotuuuuuu ( szkoda ze odszedł Day day i Dari @ . @ oby wrócili )


  4. O MÓJ BOŻE !!! ale oni zajebiście wyglądają ! Aż mi oczy wyszły z orbit! achhh ten nowy jest boski ♥ ( zawsze marzyło mi się połączenie japońskiej ostrości z koreańska słodkością xD) szkoda mi tylko Day day’a i Dari’ego ; /
    koreańska armia kolejny raz rujnuje mi życie xD



Skomentuj

