h1

G-Dragon w nowej fryzurze z Boys Noize

10 Maj 2012

https://i1.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/tv/2012/05/09/1336568272_319774.jpg
G-Dragon z Big Bang znów nas zaskakuje nową fryzurą.
Na zdjęciu widzimy G-Dragona z Boys Noize niemieckim DJ-em i producent muzyki elektronicznej. Chłopaki spotkali się podczas występu w Seulu na “God’s Kitchen Fusion”. Ale nie było to ich pierwsze spotkanie, już współpracowali razem podczas nagrywani japońskiej piosenki „Feeling
Co myślicie o nowej fryzurze GD?? Bo mi się bardzo bardzo nie podoba! Pamiętam jak jeszcze jakiś czas temu miał rude włosy i ładnie w tedy wyglądał, ale teraz…. po co mu ten przedziałek ;/
Cyśka

10 uwag

  1. Beznadzieja. Najgorsze włosy od czasów solowego albumu.Na szczęście nie chodzi długo w tej samej fryzurze. Pozostaje modlić się by ściął włosy.


  2. omomomomomomomomom…. wthat the fack ? JI YONG !!!!! Coś ty z sobą z robił ? Ludzie, mam nadzieję że to jego peruka czy coś.


    • to nie jest peruka w najnowszych zdjęciach dla gmarketu też ma czerwone włosy


      • a ja wciąz mam nadzieję że to peruka .


  3. Wygląda staro.


  4. Nie wygląda dobrze na tym zdjęciu. Mam nadzieje że w najbliższym czasie nie zszokuje nas kolejny marihuanowy skandal.


  5. Słońce ty moje ten kolor mi pasuje ale nie tobie !!!! A to uczesanie przedziałek ?! Kto ci na to pozwolił ?? Jej proszę zmieni to !!!


  6. Widziałam jego zdjęcia bez przedziałka na jakies sesji i wygląda jak zawsze ZABÓJCZO:) Krótko: ładnemu we wszystkim ładnie:)


  7. OMG!! Jak dla mnie to naprawdę straszne:/


  8. Ten przedziałek nikomu się nie podoba dla mnie jest bleeeeeeeeeeeee😀 jakby miał postawione, nażelowane włosy to sexy ciacho, ale tak wygląda jak…wylizana krowa ….😀 haha I tak go kocham❤ hahahaha



Skomentuj

