h1

Taemin jest nowszą wersją Heechula?

11 Maj 2012


11 maja SuJu Heechul dodał zdjęcie porównujące jego i jego młodszego kolegę Taemina. Zdjęcie podpisał:
„Kiedy pierwszy raz spotkałem Taemin’a miał zaledwie 16 lat.. powiedziano mi wtedy że jest on bardziej anielską wersją mnie ale teraz ma już 20 lat… tak bardzo dojrzał. Jest tylko jeden problem ja mam już prawie 30!!”
Jejku na tym zdjęciu naprawdę wyglądają podobnie.
MiSha

3 uwag

  1. ON JEST PIĘKNY kojarzy mi się z takim sexy samurajem @ u @ który zaraz wyciągnie kataneee i mnie obroni przed jakimiś zbirem (:
    Jejjjj są podobni jak diabli @ u @ dwa samuraje huhuhuhuhu.
    Ale Taemin jest boski w tych włoskach (:


    • haha co racja to racja włosy te samurajskie im bardzo pasują:)
      MiSha


  2. z tymi włosami macie racje :D:D:D
    uwielbiam Tae w tych włosach a szczególnie w takim kucyku :D:D:D



Skomentuj

