h1

Junsu “Tarantallegra” MV

13 Maj 2012


Cyska

7 uwag

  1. Po prostu cudo!


  2. Po raz pierwszy w życiu przyznaje

    Zatkało mnie 0 . 0 ……………………


  3. To jest zaje****e .! ;D


  4. Jak JUNSU dowali MV to zawsze wszystkich powymiata. ♥
    JUNSU = WIRUJĄCY SEX xD


  5. Wow, w życiu bym nie pomyślała że Junsu wyda takie cudo😄
    Padłam i nie wstałam😄
    Na początku go w tym blond nie poznałam, pasuje mu 😀


  6. MV boskie!! Junsu przez ciebie mało co nie umarłam!
    Tylko szkoda, że Mnet i Melon znowu pomijają Junsu ehh.
    Nawet nie pisali o wydaniu Tarantallegra i nic nie wspomnieli w nowościach. Piszą o wszystkim innych (najmniejszych debiutach, powrotach scenicznych) a o takiej gwiździe jak Junsu przypadkowo zapomnieli. To mnie do szału doprowadza!


  7. MV boskie!! Junsu prawie przez ciebie umarłam. ehh piękne są takie chwile!
    Tylko szkoda, że Melon i Mnet znów pomijają Junsu. Moim zdaniem powinni napisać cokolwiek o wydaniu Tarantallegra i uwzględnić w nowościach. Oni zawsze piszą nawet o najmniejszych debiutach czy powrotach scenicznych, ale o takiej gwieździe jak Junsu przypadkowo zapomnieli. Czy to mnie dziwi… Na pewno doprowadza do szału i frustracji!!



Skomentuj

