h1

Najpopularniejszą żeńską grupą jest…

14 Maj 2012

https://i1.wp.com/imgnews.naver.com/image/144/2012/05/14/l_2012051402000522400126171.jpg
Hangul Smart Domain Organization zorganizowała internetową ankietę, w celu wybrania najpopularnijeszego zespołu żeńskiego w Korei.
Na liście kandydatów znalazły się takie grupy jak: Girls’ Generation (SNSD), Kara, Wonder Girls, 4minute, Secret, T-ara, Sistar, Miss A, 2NE1, i After School.
W rezultacie najwięcej głosów otrzymały: Girls’ Generation – 48.22%, Kara – 30.17% Wonder Girls – 11.09%.
Reszta otrzymała znacznie mniejsze wyniki: 4minute (3.82%), Secret (2.01%), T-ara (1.92%), Sistar (0.84%), Miss A (0.69%), 2NE1 (0.66%), i After School (0.53%).
Zgadzacie się z tymi wynikami? bo ja nie bardzo…
Może sprawdzimy kto według was zasługuje na pierwsze miejsce??😀


Cyśka

5 uwag

  1. moje ulubione to na pierwszym miejscu T-ara, na drugim 2ne1 na yrzecim 4minute a później Sistar i miss a


  2. Wow, nie spodziewałam się że 2NE1 będzię tak nisko.
    Myślałam że wyląduje na miejscu pierwszym a SNSD z małą różnicą na drugim😄
    Według mnie powinno być tak; Secret, na drugim 4minute, trzecie Miss A i czwarte Sistar🙂


  3. Moja ulubiona piątka to na pierwszym miejscu oczywiście T-ara, potem 4minute, 2NE1, Secret i Wonder Girls. SNSD straciły mocno u mnie dwa lata temu po tym jak jeden z ich menedżerów zniszczył aparat fotograficzny jednej z fanek zespołu. Wydarzenie co prawda nie jest związane z ich umiejętnościami wokalnymi (którym nie mam nic do zarzucenia), ale niestety dość znacznie wpłynęło na to, jak obecnie odbieram twórczość zespołu.
    Wyniki moim zdaniem to efekt intensywnej propagandy SME. Ilekroć na scenę powraca któryś z wykonawców tej agencji to wiadomo, że najbliższe trzy tygodnie to ich piosenka będzie na czele – tak jak się dzieje obecnie z TTS mimo, że formalnie to jest ich debiut. A rzadko się zdarza by debiutanci wygrywali, i to w dodatku podgrupa. Jedynym zespołami z SME, który lubię jest DBSK i SJ no i jeszcze wokalistka BoA.
    Że Kara jest w czołówce mogę to zrozumieć. Lubię ich utwory mimo, że nie są w mojej piątce.
    Sporą niespodzianką jest dla mnie obecność w czołowej dziesiątce After School. Obserwując rynek muzyczny w Korei odnoszę wrażenie, że bardziej popularna od AS jest ich podgrupa, czyli Orange Caramel. Fakt AS miały bardzo dobre kawałki na samym początku „Because of You” oraz „Bang”, ale potem jakby oklapły. Zeszłoroczne „Shampoo” to moim zdaniem była porażka, a jeszcze większa podział na AS Red i AS Blue. Dlatego ciekawi mnie ich powrót w czerwcu w pełnym składzie i to czy będą w stanie nawiązać do sukcesu z przełomu lat 2009/10, wtedy ich obecność w 10 będzie uzasadniona.
    No i muszę się zgodzić z przedmówczynią – 2NE1 jak na ich możliwości jest za nisko.


  4. Akurat z tych zespołów słucham tylko 2NE1 więc dla mnie pierwsze miejsce chociaż patrząc na wszystkie żeńskie zespoły uwielbiam Brown Eyed Girls :)Od razu wiedziałam ze Girl’s… będą na 1 miejscu choć inne dziewczyny śpiewają jeszcze lepiej, ale patrząc na ankietę na azjamuzik to 2NE1 są na pierwszym msc😀


  5. 4 minute sa trzecie <333 ;*



Skomentuj

