h1

She’z – “My Way” MV

18 Maj 2012

https://i1.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/sc/2012/05/16/2012051601001359100101361.jpg
Jest to nowa grupa, stworzona przez Line Entertainment, składająca się z 4 dziewczyn: Lee Jinah, Lee Taeyeon, Kim Seyeon, i Kim Jiyoung.


Cyśka

8 uwag

  1. Znowu jakaś nowa grupa?😀


    • Nowa, nowa ^^ I warta uwagi, bo mają naprawdę świetne wokale😉


  2. Ta co śpiewa jako pierwsza jets piękna *.* !


    • Też mi się najbardziej spodobała ta. ^^ A wokale zauważyłam, oryginalne. Wiadomo coś o jakimś albumie, czy coś. Bo ostatnio słucham właśnie te mniej znane czy nowe girlsbandy.😀


      • Na razie wydały tylko ten mini album i OST do dramy Scent of a Woman (piosenka nosi tytuł Better Tomorrow). O żadnych kolejnych projektach jeszcze nic nie wiadomo, bo póki co ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na ich temat🙂
        A dziewczyna śpiewająca jako pierwsza nazywa się Taeyeon


        • Ja już wiem jak się nazywają.😀 Przesłuchałam parę razy i ogarniam.😛 Nawet w MV są „oznaczone”. xD


          • Rzeczywiście są oznaczone, zupełnie wyleciało mi to z głowy xD


  3. Dobre jest to, że mają w miarę równe kawałki do zaśpiewania.



Skomentuj

