h1

JJ Project – Bounce (polskie napisy)

20 Maj 2012

Tym razem tłumaczenie mojego dzieła, zabrałam się z samego rana i oto efekt moich ciężkich prac😀 które zostały nagrodzone przez 4 osoby minusami jeszcze zanim zdążyłam dodać napisy (za co? hehe) ale nic, jeszcze się nie zraziłam😀
Piosenka nowej grupy JJ Project bardzo szybko wpada w ucho, (dlatego też zajęłam się jej tłumaczeniem) słuchając jej można zauważyć kilka gatunków różnej muzyki(co nie których może zrazić, mi na przykład nie spodobał się ten wolniejszy fragment zaczynający się Rock’n Roll, po co on tu😛 ).
Zespół zapowiada się naprawdę fajnie. Zapraszam wszystkich do przesłuchania piosenki i do komentowania😀

Cyśka

6 uwag

  1. Ta piosenka jest mega wciągająca !


  2. A mi się strasznie podoba to połączenie i mieszanka gatunków. Wyszło im to cudownie. Nie spodziewałam się totalnie czegoś tak dobrego. Łał, naprawdę, zachwycili mnie.


  3. dobre to!!!! xD


  4. Czułam że ta dwójka wniesie cos fajnego na rynek kpopu😀
    tyle że niepokoi mnie to że oni się nazywaa JJ Project, czyli w sumie mogą tylko zadebiutować i lipa nie sądzicie ?


    • mozliwe… taki „projekt” na jeden singiel… szkoda by bylo…


      • aleee miejmy nadzieję że stworzą jakiś zespół czy coś :d może jeszcze jednego przystojniaka dodadzą :d



Skomentuj

