h1

Danee – dziewiąta członkini T-ara

23 Maj 2012

https://i2.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/tn/2012/05/23/2012052315073563891_2.jpg
Nowa członkini grupy T-ara została ujawniona!

Już niedługo T-Ara powita w swoim składzie dwie nowe dziewczyny, i powróci jako dziewięcio osobowym zespół. (o czym pisałyśmy już TU)
14-letnia Danee ma dołączyć do grupy pod koniec tego roku.
Odkąd skończyła 4 lata mieszkała w USA.
Będziemy mogli zobaczyć ją już w najnowszym teledysku T-ary, z nowego albumu który ma być wydany w czerwcu, zespół powróci wtedy już w 8 osobowym składzie.

https://i0.wp.com/nimg.nate.com/orgImg/tn/2012/05/23/2012052315073563891_1.jpg

O drugiej nowej dziewczynie wiemy na razie tylko tyle że ma 18 lat i świetny talent.

Co sądzicie o Danee? Nie sądzicie że jest za młoda dla tego zespołu? będzie duża przepaść wiekowa miedzy nią a najstarszymi dziewczynami z grupy… raczej trudno będzie im się dogadać
Cyśka

11 uwag

  1. ja wogóle nie jestem za tym żeby coś zmieniać w T-ara, coś czuję żepo tej zmianie sie rozpadną, chociaż wątpie by im szanowny prezes na to pozwolił . dziewczyny są teraz w niezłym stresie. ja się im nie dziwie … Nie ma szans by Soyeon dogadała się z Danee , gdyby miała 16 okey, ale 14 ? co chcą zrobić z nich drugie GP BASIC ? no bez przesady … nie podoba mi sie ten pomysł …


  2. Jeszcze biedaczkę ubiorą w jakieś sexy ciuszki i będzie musiała latać z gołym tyłkiem. No chyba, że wolę koncepcję aegyo >D. Jak dla mnie, to mi jej szkoda T.T Uh i dziewczyny są jyż naprawdę wymęczone…


  3. Dla mnie te zmiany są bez sensu. Jest dobrze tak jak jest i mimo tego, że może wszystkie jakoś nie błyszczą talentem … to razem z resztą naprawdę tworzą spoko zespół. Danee niech sobie debiutuje, tyle że ona jest w moim wieku i ma jeszcze kupę czasu na to.🙂


  4. Może one powinny zmienić wytwórnię. Jeśli to wogóle jest możliwe…


  5. Stanowczo za młoda. Rzeczywiście bardziej pasowałaby do GPB ale i tam byłaby jako maknae, choć też byłaby przepaść wiekowa bo to dziewczyny wieku licera


    • w GPB mają od 16 do 13 lat więc maknae by nie była


  6. GPB mają od 13 do 16 lat więc maknae by nie była


  7. Ja rozumiem ok dziewczyna chce być sławna i w ogóle, ale nikt nie pomyślał że ta dziewczyna jest tak naprawdę bardzo młoda i latanie po scenie może jej źle zrobić. W końcu to jeszcze dziecko (bez obrazy) i na moje powinno przeżywać pierwsze miłości, zauroczenia i inne głupawki. Jak zadebiutuje to straci najlepsze lata swojej młodości. Nie lubię jakichkolwiek zmian, jeśli chodzi o liczbę grupy, nigdy nie wróży to dobrze:/ Zgadzam się przedmówczyniami, biedaczka będzie latać w mini i się męczyć, albo resztę ubiorą w kiczowate ubranka na wzór 14-latek -,- Co do dogadywania się, na swoim przykładzie żeby z kimś porozmawiać różnica 10 lat nie przeszkadza w tak znacznym stopniu, no ale na litość boską ONA MA 14 LAT. Według mnie menadżer przesadził i to ostro, bo mogą wystąpić liczne komplikacje, a cierpieć będą tylko dziewczyny.


    • ten zespół się zmieni, teraz będą musieli brać pod uwagę że nie będą mogły przedstawiać zbyt seksownych teledysków bo zostaną zbananowane przez małolatę a tak ? Prawie wszystkie sa juz odpowiedzialne za siebie więc się nie przyczepią … Boje się że ten zespół się zmieni . nie wychodzę z założenia żeby między Soyeon no a tą danee były jakieś dobre relacje … soyeon jest bardziej doświadczona życiowo a ta małolata nawet zapewne nie będzie wszystkiego rozumiała,. uderzy jej sława do głowy.BEZ OBRAZY DLADZIEWCZYN KTÓRE SA W JEJWIEKU , a czy wy tak chcialybyście ? bo nie sądze .


  8. DLa mne ona jest za młoda i dziewczyny się nie dogadają ;//
    No ale może nie będzie aż tak źle ;))



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: