h1

Big Bang – Monster – polskie napisy

3 Czerwiec 2012

Co prawda piosenka nie spodobała mi się na początku, ale jej słowa polubiła od razu😀
Zapraszam do przesłuchania

Ponieważ filmik jest już zablokowany tłumaczenie dodaje tu:
Minęło trochę czasu
Wydaje mi się, że wyglądasz lepiej niż kiedy ostatnio cię widziałem
Jesteś też ładniejsza, choć zawsze w moich oczach byłaś piękna

Ale dziś wydajesz się być obca/inna
Wydajesz się być wyjątkowo chłodna
Ten wzrok, którym patrzyłaś na mnie jest pełen litości,
Czuję się upokorzony

Zachowuję się jakby wszytko było w porządku. Próbuję zmienić temat
Tyle pytań chcę ci zadać, ale ty na to nie pozwalasz
Odchodzisz, uderzając mnie w policzek włosami niesionymi przez wiatr
Odwracasz się i po prostu odchodzisz
Czy zrobił bym z siebie głupka, próbując cię zatrzymać?
Nie mogę wymyślić co powiedzieć
Roztrzęsiona, cofasz się dwa kroki w tył
Twoje słowa, że boisz się mnie
Tylko ty potrafisz doprowadzić mnie do szaleństwa

Kocham Cię skarbie, Nie jestem potworem
Znasz starego mnie, podczas gdy czas przemija
Będę zmuszony zniknąć, Dowiesz wtedy zrozumiesz, skarbie
Potrzebuję Cię skarbie, Nie jestem potworem
Znasz mnie to się kończy, ale jeśli teraz mnie zostawisz, umrę
Nie jestem potworem

Mówiłaś, że będziemy zawsze razem bez względu na wszytko
Mówiłaś, że będziemy razem w szczęściu i w smutku
Jutro tego nie powiesz/powtórzysz
Powiedziałem, kochajmy się dzisiaj jak gdyby to był ostatni dzień
Świat bez ciebie jest jak kara śmierci
Świat bez ciebie nie działa prawidłowo
Twoje istnienie stało się dla mnie nieuleczalną chorobą
Wszyscy będą patrzeć na mnie i oceniać mnie
ale to co naprawdę mnie rani to to że stałaś się częścią tych ‚Wszystkich’

Kocham Cię skarbie, Nie jestem potworem
Znasz starego mnie, podczas gdy czas przemija
Będę zmuszony zniknąć, Dowiesz wtedy zrozumiesz, skarbie
Potrzebuję Cię skarbie, Nie jestem potworem
Znasz mnie to się kończy, ale jeśli teraz mnie zostawisz, umrę
Nie jestem potworem

Nie odchodź, Nie odchodź, Nie odchodź, Nie opuszczaj mnie
Nie rób tego, Nie rób tego, Nie rób tego, nie wydajesz się być sobą
wciąż z dala od siebie, z miłością która nas dzieli
Nie szukaj mnie, Nie szukaj mnie, Nie szukaj mnie, Nie szukaj mnie,
Nie rób tego, Nie rób tego, Nie rób tego
Proszę, zapamiętaj mnie, tego który zawsze był przy tobie
Błagam, nie zapomnij o mnie nigdy

Kocham Cię skarbie, Nie jestem potworem
Znasz starego mnie, podczas gdy czas przemija
Będę zmuszony zniknąć, Dowiesz wtedy zrozumiesz, skarbie
Potrzebuję Cię skarbie, Nie jestem potworem
Znasz mnie to się kończy, ale jeśli teraz mnie zostawisz, umrę
Nie jestem potworem

Chyba jestem chory, Chyba jestem chory,
Chyba jestem chory, Chyba jestem chory,

Cyśka

7 uwag

  1. YGE zabłokowało:( A ja tak strasznie chcałam oglądnąć tłumaczenie!:(


  2. Czy można prosić o wrzucenie tłumaczenia na jakiś inny portal?


  3. Proszę, zapamiętaj mnie, tego który zawsze był przy tobie
    Błagam, nie zapomnij o mnie nigdy
    <333
    Dla mnie najpiękniejszy tekst jakikolwiek widziałam, i poruszy mnie, z wiadomych dla mnie powodów😦


  4. Znasz mnie to się kończy, ale jeśli teraz mnie zostawisz, umrę.
    Tekst przepiękny.


  5. tekst śliczny ale te ostatnie wersy smoka to mnie rozbawiły😛


  6. Przecudowny tekst❤ mocno porusza *.*



Skomentuj

