h1

f(x) – “Electric Shock” MV

12 Czerwiec 2012


SM jak zwykle tnie po kosztach ale dziewczyny nadrabiają wyglądem😛 przeszły fajną zmianę😀
Cyśka

5 uwag

  1. więc tak, piosenka ujdzie, ja z całego znienawidzonego przeze mnie SM lubię dziewczyny z f(x) jak i chłopaków z Trax, przynamniej nie sa sztuczne jak laski z SNSD …
    Wydaje mi się że teledysk jest kręcony na szybko , choreografia nie jest po pierwsze równa, a po drugie jakaś chaotyczna i w ogóle nie do rytmu … nie podoba mi się to zbytnio
    Co do zmiany dziewczyn, metamorfoza genialna xD


  2. Też lubię Trax jak i f(x). Teledysk nawet fajny. Ale układ mi się nie podoba.😦 Tak czekałam na to, ale jakoś układ podoba mi się na refrenie. Ale fajnie wyglądają to jest na plus.


  3. Zobaczymy jak poradzą sobie na żywo.


  4. wyglad Amber tak meczy moje oko ze chyba nie przekonam sie do nich nigdy i to jest chyba…..slabe nie porywa….


    • masz racje jej wygląd męczy oko. ktoś wie może dlaczego taka jest



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: