h1

SNSD “Paparazzi” MV

14 Czerwiec 2012

https://i2.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/06/20120601_girlsgeneration_paparazzi_regular-600x459.jpg
Dziewczyny z SNSD wydały teledysk do ich japońskiego singla “Paparazzi”, w dwóch wersjach: zwykłej i tanecznej!

taneczna:

Cyśka

5 uwag

  1. Piosenka jak na razie mi nie wpadła ww ucho.


  2. Mi też nie, muszę przyznać, ale ja mam tak zawsze. Pierwsze przesłuchanie piosenki, wywołuje u mnie zmieszanie, bo nie wiem co o niej myśleć, ale kilka późniejszych słuchań i już ją uwielbiam <333


    • Mam tak samo! I miałam tak przy f(x) – Electric Shock, Secret – Love is Move, SNSD – Mr. Taxi, Hoot.


  3. W ogóle ten układ jest taki jakiś nieogarnięty xd i trudny.


  4. Już mi się podoba.😀



Skomentuj

