h1

G.NA ujawnia jaki typ chłopakówl lubi

18 Czerwiec 2012


G.NA była gościem w programie “Quiz to Change the World” w programie i zaskakując wszystkich wyjawiła:
„Jestem typem dziewczyny która woli i przyciąga tych niegrzecznych chłopaków. Czuję że gdy chłopak jest za miły to ma pełno dziewczyn wokół siebie, chyba dlatego wolę złych chłopców”
Jej komentarz został skomentowany przez MC Park Mi Sun że
„Niegrzeczni chłopcy są jak niezdrowe jedzenie, smakuje dobrze ale nie jest dobre dla twojego ciała”
W sumie to nie żadna nowość dziewczyny kochają ty bad boy ale na to jest moim zdaniem inne wytłumaczenie.
MiSha

6 uwag

  1. Prawdę mówiąc ja też wolę niegrzecznych chłopców😀


  2. ciekawe jakie jest twoje wytłumaczenie ;p


    • Haha mam swoją teorię🙂 sama poleciałam na bad boya:D – MiSha


  3. nie martwcie sie, chłopcy, ja lubie tych grzecznych😀


  4. Ja kocham wszystkich choć tak jak wspomniała Dai19 wolę tych grzecznych😛


  5. hmmm Jak ktoś takich lubi (: Każdy jest inny i ma swoje upodobania.



Skomentuj

