h1

Siwon przedstawia światu swojego… syna?

18 Czerwiec 2012

https://i1.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/04/20120407_superjunior_siwon.jpg
Siwon z Super Junior ujawnił światu swojego pięknego synka!

Siwon napisał na swoim Twitterze: „Przedstawiam mojego syna, aigoo, ciężka droga przed nim „
i dodał to zdjęcie:
https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/06/20120617_siwonson_01.jpg

Na zdjęcie jest nie kto inny niż Eunhyuk, chociaż trochę przerobiony:D
Widząc to zdjęcie Eunhyuk napisał: „Ten facet ma świetlaną przyszłość!”

😀
Cyśka

7 uwag

  1. Hahaha, a jak przeczytałam nagłówek , to się przeraziłam. xDD
    Słodziutki, malutki synalek Eunhyuk.


  2. Jezzzz😀 Miałam zawał serca. A później leżałam na ziemi ze śmiechu xD


  3. o matko ten nagłówek mnie przeraził.
    Teraz leże pod biurkiem ze śmiechu


  4. hahahahahahaha o matko, Siwonowi sie na żarty zebrało xD


  5. Przestań Siwon robić takie żarty!>< Serce mi stanęło, a jak zdjęcie zobaczyłam to padłam, hahaha😀


  6. ale sie przestraszyłam dobrze że to nie prawda ale słodzi Eunhyuk. Siwon ma poczucie humoru😀


  7. GENIALNE😀



Skomentuj

