h1

T-ara Hyomin jest niezadowolona z różowych włosów

26 Czerwiec 2012


Hyomin napisała „Ludzie mówią że nie wyglądam dobrze w swoich różowych włosach, zamierzam je zmienić na takie jakie były!!”
Mimo wszystko fani dobrze komentują jej zdjęcia, ale ja również jestem zdania że powinna je zmienić.
MiSha

6 uwag

  1. wyglada cudnie❤


  2. Według mnie dobrze wygląda.


  3. Ładnie jej z takimi włosami o.o


  4. Ładnie wygląda. Ale pewnie styliści jej tak zrobili a nie ona sama.


  5. mi się bardzo podoba w tych włosach


  6. A mi się dziś śniło, że mam błękitne włosy. ^^ Chciałabym mieć kolorowe włosy, ale bym musiała je rozjaśnić.😦



Skomentuj

