h1

Dara – zdjęcie zapowiadające comeback 2NE1

27 Czerwiec 2012

https://i2.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/06/20120627_dara_newevolution-600x837.jpg
Zdjęcie ujawnia oficjalną datę powrotu dziewczyn: 5 lipca 2012🙂
Cyśka

9 uwag

  1. O mój bosz co jej zrobili z jej włosami ??!!


  2. Masakra. ;O Co do włosów to Avril Lavigne też se wygoliła. Nie podoba mi się coś takiego.


  3. OMG ……………………………………..Masakra


  4. Inspiracja GD ?


  5. mi się podoba ten wygolony bok🙂 rzeczywiście trochę to smokowe, ale wygląda fajnie ^___^


  6. Dziwacznie wygląda w tych włosach


  7. Nie podoba mi się…kwestia gustu. Ale za niedługo jej odrosną😛


  8. Też prawda


  9. Czy ja wiem czy szybko jej odrosną. Może i odrosną, ale cały czas będą się różnić od reszty włosów.



Skomentuj

