h1

Super Junior – “Sexy, Free & Single” MV

3 Lipiec 2012

https://i1.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/06/20120629_superjunior_sexyfreesingle.jpg

Cyśka

9 uwag

  1. Zakochałam się *–*


  2. dawno nie podobało mi się suju jak teraz z ich nowym 6 albumem a klip miodzio tzn panowie😛


  3. kocham ich ;****


  4. A moja miłość do SuJu się odrodziła z jeszcze większym uczuciem <333

    PS: Urywek tego teledysku był pokazany w wiadomościach na polsacie jak mówili o SuJu ( z kilkanaście minut temu) !!


    • Aach, też akurat wtedy oglądałam wiadomości i widziałam! Do tej pory myślałam, że mi się to śniło, ale skoro ktoś inny oprócz mnie to widział, to musiało się zdarzyć naprawdę😀
      SuJu podbija Polskę xD


      • Kilka miesięcy temu moja przyjaciółka widziała również SuJu w telexpresie😀


    • Na TVN24 też dzisiaj mówili – widziałam😀



Skomentuj

