h1

BiG BanG w Polsce!!

9 Lipiec 2012

https://i2.wp.com/www.starindex.com/yg/fan_page/bigbang/globalevent/images/img_top_visual.jpg
Chłopaki z BiG BanG wyruszają w światową trasę koncertową, mamy szansę zobaczyć ich również w Polsce tylko musimy głosować na nasz kraj na Facebooku,  link-> http://www.facebook.com/BIGBANG?sk=app_206193956067212
GŁOSUJCIE!🙂
Cyśka

3 uwag

  1. NIE MAM FACEBOOKA T .T ALE POŚLE CAŁEJ MOJEJ BANDZiE @ U @ zagłosują wszyscy


  2. Porozsyłałam już dawno i sama też zagłosowałam. Teraz to najwyżej się założy jakieś inne konta, haha. Trzeba kombinować😀


  3. ja mieszkam w niemczech więc chyba będę miała więcej szczęścia..chociaż i tak chcę ich bardzo w polsce <33



Skomentuj

