h1

T-ara Jiyeon nie miała w szkole przyjaciół

15 Lipiec 2012


W ostatnim odc programu KBS ‘Star Life Theater’ Jiyeon wyznała że w czasie swoich szkolnych lat nie miała przyjaciół
„Szczerze, nigdy nie miałam przyjaciół w szkole. 3 razy musiałam zmienić szkołę ze względu na sprawy zespołu , z tego powodu nie byłam w stanie się dostosować. Nawet kiedy próbowałam moi znajomi widzieli we mnie tylko artystkę. Mój plan był bardzo zajęty, często zwalniałam się ze szkoły. Ta sytuacja była dla mnie bardzo ciężka gdyż nie byłam w stanie się zaprzyjaźnić”
Na koniec uśmiechnięta już dodała
„Dlatego moimi najlepszymi przyjaciółkami jest IU oraz Luna. Te dwie dziewczyny w moim wieku uważam za jedyne najlepsze przyjaciółki.
MiSha

3 uwag

  1. Nigdy nie powiedziałabym, że przyjaźni się z IU. Ogólnie wygląda na starszą od niej.


    • Ji-yeon urodziła się 7 czerwca 1993 roku, a IU 16 maja tego samego roku, więc jeśli już to ona jest starsza🙂 Ji-yeon do niedawna była w T-arze najmłodsza (bo zdaje się, że teraz to Ahreum jest maknae).
      Słowem wygląd może mylić. Osobiście uważam, że to wina ilości „tapety” jaką nakładają styliści T-ary na dziewczyny z zespołu co je niepotrzebnie postarza. Pod koniec roku dołączy do grupy jeszcze młodsza Dani i ją też pewnie „opacykują” na trzydziestolatkę😦
      Dla porządku: Luna urodziła się 12 sierpnia 1993 r.


      • Wiem, że urodziły się w tym samym roku. To była tylko taka moja uwaga ..



Skomentuj

