h1

Sulli obcina włosy do roli

16 Lipiec 2012


Sulli gra rolę Koo Jae Hee w dramie To The Beautiful You czyli koreańskiej wersji Hana Kimi, i jak to już w tej roli przystało Sulli musiała pozbyć się długich włosów. Sulli pokazała niesamowitą odwagę gdy bez wahania obcięła włosy, lecz gdy po chwili spojrzała na włosy leżące na podłodze zaczęła płakać. Dramę będzie można zobaczyć już od sierpnia. Współczuje że musiała obciąć tak piękne włosy ale dla mnie musi się starać gdyż mam ogromne oczekiwania co do te dramy gdyż jestem zakochana w japońskim odpowiedniku Hana Kimi😛 haha. A tak serio to pokazała pasję i odwagę. I naprawę liczę że zakocham się w tej dramie!
MiSha

7 uwag

  1. Nie mogli jej jakiejś peruki załatwić i ściąć perukę? Krótkie też mogłyby być chyba peruką


  2. Już nie mogę się doczekać. Mam nadziej że będzie tak dobry jak japońska i tajwańska wersja.


  3. Jaki ma cudowny uśmiech!


  4. ciężko będzie im stworzyć lepsza wersję od japońskiej, no ale zobaczymy😀 już sie mogę się doczekać


  5. Zgodzę się z Marysią. Ja nigdy bym się nie zgodziła. Tym bardziej, że zapuszczam po nieudanym obcięciu włosów.


  6. ludzie dla was obcięcie włosów to dramat ale ich stać na przedłużanie i doczepianie włosów wedle uznania xD

    Na pewno zauważyliście , że kpopowcy często zmieniają kolor włosów i fryzury –>> serio myślałyście ,że im tak szybko odrastają ?! hahahah


    • Ja tak nie myślałam. Ale wolę swoje naturalne a nie doczepy.



Skomentuj

