h1

TAHITI – “Tonight”

24 Lipiec 2012

https://i2.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/07/20120723_tahiti.jpg
TAHITI wydają teledysk do swojej debiutanckiej piosenki “Tonight

Cyśka

6 uwag

  1. mam nadzieję że ich wokale będa lepiej brzmieć na żywo .. niezbyt podchodzi, chociażby jak się to przesłucha z 100 razy wpadnie w ucho. ja tak miałam z piosenką dal shabet hit u , wpadła w ucho i słucham non stop ;d


  2. Hmm mnie nie specjalnie wpada ale tak jak koleżanka u góry wspomniała to za 100 razem pewnie wpadnie (:


  3. co za niedorąbane głosiki o.o
    a w refrenie jakieś wycie..flaki z olejem.. osobiście nie podoba mi się to i nawet po tysięcznym przesłuchaniu nie zmienię zdania.. nie wytrzymałam nawet do końca tego mv


    • na mójpierwszy rzut oka bylo podobne doSPICA Painkiller


  4. nie podoba mi się , ale jest jak z większością debiutujących zespołów teraz . Już nie ‚robią’ takich dobrych zespołów jak kiedyś


  5. Nic ciekawego. W ogóle nie wpada w ucho. Słabe głosy. Tyle w temacie.



Skomentuj

