h1

D-Unit – “I’m Missin’ You” MV teaser + przedstawienie członków

30 Lipiec 2012

https://i1.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/07/20120729_dunit.jpg
No i kolejna żeńska grupa szykująca się do debiutu. Od innych grup żeńskich, debiutujących w ostatnim czasie odróżnią ją to, że jest to hip-hopowa grupa.


(wytwórnia D-Business Entertainment)
W skład grupy wchodzą trzy dziewczyny:
-Wooram – jest siostrą Boram z T-ara. Napisała i skomponowała debiutancką piosenkę dla grupy
https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/07/wooram.jpg
-Soojin, urodzona w 1993 jest w grupie wokalstką
https://i2.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/05/20120516_dunit_sohyun.jpg
– Ujin
https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/07/20120702_dunit_ujin.jpg

Dziewczyny mają zadebiutować 1 sierpnia, a tymczasem możemy zobaczyć minutową zapowiedź ich pierwszej piosenki “I’m Missin’ You”, która została skomponowana przez Tedd’iego i Kusha z YG Entertainment.

Jak zwykle w okresie letnim jest nawał debiutujących zespołów, robi się to nudne zwłaszcza że wszystkie są do siebie podobne. Ale ta grupa wydaje mi się ciekawa, a widząc że Teddy dodał do tego swoje pięć groszy, jeszcze bardziej wzrasta moja ciekawa ich debiutu🙂
Cyśka

6 uwag

  1. Czyli będzie ich tylko 3 ?
    Zapowiadają się dość ciekawie,tylko mam nadzieję że nie zrobi się z nich kolejne 2NE1.Jeszcze Soojin mi przypomina trochę CLO_o


    • Akurat mi ten zespół jakoś tak zjeżdża 2ne1, oczywiście nie mam nic do tego. W teledysku Wooram przypomina mi Park Boom, Soojin – CL, a Ujin – Dara..


  2. A teraz chyba zadebiutuje jeszcze inna grupa Evol i też chyba z gangsterskim stanem rzeczy ^^


  3. Skoro Boram żegna się z karierą, to teraz wpada jej siostra Wooram. Oby tylko nie skończyła jak Boram. Cóż., miejmy jeszcze nadzieję, że T-ara przetrwa tyle kontrowersji i prawdziwi fani nie pozwolą na usunięcie zespołu. Zostało nam tylko czekać.


    • a co się stało z boram


  4. Akurat ten zespół zajeżdża mi trochę 2ne1, Wooram przypomina mi Park Boom, Soojin – CL, a Ujin – Dara..

    Czyli tego lata mam zespoły debiutujące na styl gangsterski ^^
    A w tamtym rok był styl ‚słitaśny’ jak się nie mylę ;p



Skomentuj

