h1

Hwayoung z T-Ara zostawia pożegnalną wiadomość

1 Sierpień 2012

https://i0.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/07/20120730_hwayoung.jpg
Hwayoung pozostawiła swoim fanom pożegnalną wiadomość na Twitterze:
„Do moich fanów, wy kochaliście mnie aż do teraz, i przykro mi, że ja dałam tyle powodów do rozczarowania. Proszę teraz przestać, i oczekujcie na nasze bardziej dojrzałe i ulepszone postacie w przyszłości. Przepraszam że musieliście martwić się o mnie przez ten czas. Chcę również przeprosić moją rodzinę Core Contents Media. Następnym razem powitam was z lepszym imagiem.”

Fani po przeczytaniu tej wiadomości, zauważyli ukrytą wiadomość w tych przeprosinach. Po przeczytaniu pierwszych liter każdego wersu można otrzymać, jak podejrzewają fani, ukrytą wiadomość, „Tylko fani wiedzą”
I z tego powodu fani podejrzewają, że przeprosiny Hwayoung nie są prawdziwe.
https://i1.wp.com/static.allkpop.com/wp-content/uploads/2012/07/20120801_hwayoung_tara.jpg
Co o tym myślicie?
Cyśka

One comment

  1. Czytałam już o tym trochę wcześniej i… z pierwszej strony ludzie po prostu dramatyzują i nie wiedzą już co wymyślić, bo anty fani zostają przy wersji, że to HwaYoung jest wykorzystywana itp. Ale z drugiej strony to naprawdę dziwne, „Tylko fani wiedzą”. Kocham HwaYoung całym sercem, ale mimo tego wolałabym, żeby prawdą było to że HwaYoung wyżywała się na innych, a nie na niej.



Skomentuj

