h1

Kim jest chłopiec w MV PSY “Gangnam Style”?

30 Sierpień 2012


Piosenka PSY “Gangnam Style” zyskała wielką sławę na całym świecie, na yt ma już ponad 74 miliony wejść, zajęła 44 miejsce na liście ‚iTunes top singles chart’, oraz pierwsze miejsce na ‚YouTube 100 chart’.
Chłopiec który pojawia się na początku tego MV wzbudził duże zainteresowanie. Okazało się że jest to Hwang Min Woo, chłopiec o którym już kiedyś pisałam jako mniejsza wersja Shindonga z Super Junior (pisałam o nim w tym poście-> KLIK). Min Woo wystąpił również w koreańskiej wersji „Mam Talent 2”

Też się ostatnio zastanawiałam co to za chłopczyk tam tańczy, ale nie pomyślałam że to może być mały Shindong xD
Cyśka

6 uwag

  1. haha znam go był w star kingu😛


  2. ja od razu się zczaiłam że to ten mały bo minę taką samą robił;)


  3. Ten dzieciak wymiata😄


  4. pedonoonizm *________*


  5. sorry za to wcześniejsze, ale on jest taaaaki słooooooodki❤


  6. ja to psy bede jego zastpecom moze ale bede tym mlym bo sobie kupie stroj taki jusz niedlugo



Skomentuj

