h1

Stażystka YG Jenny Kim wystąpi w nowym MV G-Dragona “That XX”

30 Sierpień 2012


Wytwórnia G Dragona, a także Jenny Kim ujawniła że ta dziewczyna pojawi się w najnowszym teledysku GD do piosenki “That XX”.
Jenny Kim ma 16 lat, oprócz talentu w śpiewie i tańczeniu, włada również biegle trzema językami, koreańskim, angielskim i japońskim.
Filmik w którym możemy usłyszeć rap Jenny Kim:

Cyśka

9 uwag

  1. jest prześliczna❤ ale nie podoba mi sie jej rap


  2. podoba mi się O_O szok, bo generalnie nie przepadam za raperkami lol


  3. dawno nie słyszałam tak dobrego rapu . moment od 0:48 powala. już wiem, że będzie jedną z moim ulubionych raperek bo Tashy, CL, Yubin, Miryo, LE i Zinni xD


  4. piiiip piiip😄 piiiiip😄 ahahhaha coool😄
    Już czekam na te piosenkeXD
    GD YOOOOO


  5. hmmmm…….. brzmi jak przecietna rozkapryszona amerykanska nastolatka i przypomina mi Tole z Blog 27


  6. do mnie na razie ten nowy projekt yg nie przemawia


  7. wygląda jak dziewczyna marzeń z obrazka Taeyanga z twittera


  8. Nie podoba mi się jej rap…


  9. lol w wieku 16 lat biegle ANG I JAP?? ciekawe…a rap jak rap wielu wykonawcow rapuje zada rewelka..



Skomentuj

