h1

Leeteuk opowiada o swojej traumatycznej przeszłości

10 Wrzesień 2012


10 września Leeteuk z Super Junior pojawił się w programie w którym gwiazdy koreańskie opowiadają o swojej tajemniczej przeszłości.
W tym programie właśnie Leeteuk wyznał:
„(Moi rodzice) kłócili zbyt dużo, przez co ja również byłem bity. Przeżywałem tego typu stres odkąd byłem w podstawówce „

Cyśka

12 uwag

  1. Leeteuk QoQ wspieramyyy cieeeeee


  2. nie jesteś sam w takich chwilach:( pamiętaj że jesteśmy z tobą🙂 KOCHAMY CIĘ❤


  3. No i ryczę … Wspieramy Cię Aniele zawszę i wszędzie E.L.F. zawszę będą z wami Super Junior❤


  4. Matkooo…Jak nasz piłkarz Kuba Błaszczykowski opowiadał jak jego ojciec na jego oczach zamordował jego matke i jak się musiał wychowywać to jakoś nie robił z siebie takiej ofiary losu tylko jak przystało na faceta z kamienną miną opowiedział o tym, a ta ciota jak zawsze musiała zrobić SHOW i się popłakać…już w całości straciłam szacunek do tych koreańskich facetów…


  5. Ps. Oczywiście z pełnym szacunkiem dla fanek SJ których szanuje😉


    • ja osobiście z SME lubie jedynie TRAX i przejda mi laski z f(x) reszta dla mnie do bani … ale masz rację, każdy się może wzruszyć, ale żeby sie tak poryczeć ? ja rozumiem bo GD tez sie poryczał gdy zadzwoniła publicznie jego mama, albo gdy chłopcy z BEAST wygrali pierwszy raz i zdobyli uwgae publicznośći ….


  6. Każdy przeżywa to na swój sposób. Jedni myślą że jest słaby bo inny mają gorszę wspomnienia a inny że jest wrażliwym facetem i nie boi się się łez. Po za tym między Kubą A Leeteukiem jest jedna bardzo ważna różnica- społeczeństwo w jakim się wychowali. Może i te ci się nie spodobało ok ja rozumiem przecież nie wszyscy muszą lubić te same rzeczy bo świat byłby nudny ale następnym razem używać trochę mniej ostrych słów bo możesz kogoś niechcący zranić😉


  7. Yyy…Czyli to co powiedziałam było ostre? Spko_O


  8. Chodzi mi o to jak go nazwałaś. Może i to nie było dla ciebie ostre ale to nie znaczy że ktoś inny odbierze to tak samo😉


  9. No już dobrze dobrze…ale myślałam, że w komentarzach można pisać właśnie to co się myśli. W tym tkwi cały sens😉


  10. Pisać można nie napisałam że nie podoba mi się to co piszę, jedni uważają tak inni tak. Rozumiem to, w końcu każdy ma inny gust. Chodzi mi o to że mogła inaczej to ubrać w słowo😉


  11. Ale ok koniec tematu🙂



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: