h1

Secret „Poison” MV

13 Wrzesień 2012


MiSha

One comment

  1. kurcze jestem w szoku może piosenka nie zrobiła na mnie takiego wrażenia (jeszcze:P) ale za to nowy wygląd dziewczyn powalił mnie totalnie ja początkowo to nie mogłam ich rozpoznać wyglądają zjawiskowo zwłaszcza Zinger świetnie jej w tej nowej fryzurze w ogóle i ten kolor wszystko jej pasuje poza tym chyba troche wychudła gdybym nie wiedziała że to ona rapuje to w życiu bym jej nie poznała. Ogólne wrażenia bardzo bardzo pozytywne chyba to jest najlepsze MV jakie w tym roku do tej pory widziałam a i piosenka jest niezła zresztą jak zawsze dopracowana do samego końca już sie nie moge doczekać ich występów na żywo :)) mam nadzieje że dziewczyny zgarną jakąś nagrodę🙂



Skomentuj

