h1

Zmarł tata Hyunseung’a

20 Wrzesień 2012


Reprezentant Cube Entertainment ogłosił: „Tata Hyunseunga odszedł w nocy z powodu ataku serca.
Hyunseung po usłyszeniu tej wiadomości był w szoku, jego tata nie był dotknięty żadną długotrwałą chorobą. Obecnie jest z mamą i młodszą siostrą”
.

Z powodu tych wydarzeń wszystkie działalności B2ST zostaną chwilowo odwołane.
Cyśka

4 uwag

  1. ale biedny…:(
    mam nadzieję,że jakoś się pozbiera😦


  2. Strasznie mnie to zdolowalo…
    Mam nadzieje ze on jego rodzina jakos sie pozbieraja


  3. Mam nadzieję że On i jego rodzina jakoś sobie poradzą…
    Nie dobre wieści


    • Sorka za dwa komentarze ale pierwszy na telefonie pisałam a później jak wchodziłam na laptopie to go nie było, wiec napisałam drugi…



Skomentuj

