h1

K.Will – “Please Don’t…” MV (ft. Dasom i Seo In Guk)

11 Październik 2012

po trzy letniej przerwie K.Will powraca z nowym albumem

o kurcze ale mnie zaskoczyło zakończenie:D
uwielbiam teledyski K.Willa❤
Cyśka

11 uwag

  1. 0-0 zakończenie mówi mi, że yaoi😄


  2. eeeeee…… O ____ O doznałam szoku


  3. 0___0 rozwalił mnie


  4. Nie no, zakończenie szokujące, ale mi się bardzooo podobało ^_^ !


  5. Ekhm, K.Will nie miał 3 letniej przerwy. Wydawał single i minialbumy. -.-


  6. Uwielbiam takie zakończenia😀


    • hahaha widzę,że nie jestem sama,której to się podobało😀


  7. to nie jest yaoi, oni nie są gejami, jak wszystkim się wydaje. interpretacja teledysku, wiecie co to takiego? chodzi o to, że on zawsze chciał mieć tę dziewczynę u boku, dlatego była z nim w samochodzie, ale okazało się że jest już za późno. na końcu żałował, że jego przyjaźń i tamtego chłopaka się skończyła przez jakąś kobietę i chciał zapamiętać czas kiedy byli przyjaciółmi.
    AMEN


    • zgadzam się z Twoją wypowiedzą w 100 %.


    • Spokojnie m to wiemy (przynajmniej ja), ale wyobraźnia i własne przemęczenie umysłu tą dziedziną ryje nam lekko spojrzenie na niektóre rzeczy😉


  8. Jakby chciał dziewczynę , to by się na nią przez wszystkie nie samochodowe momenty wilkiem nie patrzył. Albo ta mina, kiedy po zejściu ze schodów uśmiechał się do chłopaka, a nie do niej – to chyba raczej jednoznaczne, czyż nie?
    Zresztą, zobaczymy w części drugiej❤



Skomentuj

