h1

HYUNA – Ice cream MV

22 Październik 2012

Hyuna (4minute) wydała swój nowy mini-album ’Melting‘ wraz z teledyskiem do tytułowej piosenki ‚Ice cream’

w skład mini albumu wchodzą jeszcze 4 inne piosenki: Don’t Fall Apart, Unripe Apple ft. BTOB Ilhoon , To My Boyfriend, i Very Hot (wszytkie dostępne do przesłuchania na YouTube)
Cyśka

6 uwag

  1. Piosenka w ogóle nie wpadająca w ucho. Strasznie tanie i puste, jak to Hyuna. Ale BubblePop jakoś było w miarę. Za dużo tych scen, ciągle inny strój. Lipa.


    • A mi się podoba ^^ Moim zdaniem wpada w ucho, jest prosta (pusta to raczej nie wypada mówić, bo kobieta namęczyła się razem z innymi wydając ten album) i no ludzie bez przesady! Hyuna nie jest pusta, jest inna i zna swoją wartość, ale nie jest tania i pusta! Scen przyznaję, było trochę za dużo, ale mi się podoba.


  2. Mnie sie piosenka podoba, ale nie podoba mi sie niezdecydowanie Hyuny. Albo sexy albo cute… proszę tylko jedno bo dwa na az to za duzo.. Pozatym ten teledys to ma chyab na celu tylko przyciągniecie męskiej czesci widzów


  3. Moim zdaniem album jest lepszy od poprzedniego ‚bubble pop’, to samo jeśli chodzi o singiel, ale teledysk mnie zawiódł.
    W każdym razie, czy ktoś jeszcze w piosence ‚Very Hot’ w drugiej (chyba) zwrotce słyszy Sohyun?


  4. Piosenka na obecnym poziomie Hyuny. Czy lepsze od bouble pop to nie wiem, dla mnie są na podobnym poziomie. Czekam aż zrobi coś podobnego do Change bo ten styl jej najbardziej pasuje, ale najgorzej nie jest😉 Bardzo lubię Hyunę i podoba mi się w każdym wydaniu. Obojętnie co by wydała i tak mi się będzie podobać😀 Takie moje małe spaczenie😀


  5. tanie i puste jak hyuna ? zdecydowanie przesądziłes hyuna wcale nie jest pusta i tania jest znana na całym świecie mnie bardzo wkrecil cały album i osoba wyżej ma rację w piosence hot rapuje sohyun ^^ i właśnie ciesze się z tego że hyuna jest sexy i cute przynajmniej nie jest nudna jak np hara xd której nie trawie … Ogólnie Hyuna kocham cię i twój styl :*



Skomentuj

